Skocz do zawartości

Wykryliśmy, że używasz AdBlocka  :emo_im_sad:

Proszę, dodaj nas do wyjątków:) Wyświetlamy jedynie ładne, idealnie dopasowane reklamy - żadnych wyskakujących okienek czy wideo! Reklamy to jedyne źródło utrzymania naszej społeczności.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się jak to zrobić. Dziękujemy!

kamil1308

N5X nie uruchamia się, problem związany z bootlopem?

    Rekomendowane odpowiedzi

    Dzisiaj niestety dołączyłem do grona pechowców z bootloopem. Telefon zawiesił się dosłownie w najmniej oczekiwanym momencie - przy używaniu aplikacji Google. W chwili obecnej w ogóle nie włącza się. Jestem bardzo ciekaw po jakim czasie u was doszło do nieszczęsnego bootlopa? Niech każdy kto miał ten problem napisze wg schematu.

    Data pierwszego uruchomiania urządzenia: 30.12.2015

    Data bootloopa: 13.04.2017

    Okres użytkowania: 1 rok 4 miesiące 14 dni

     

    Edytowane przez Daniel.
    Sprecyzowanie nazwy tematu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Daniel.

    @kamil1308 Rozumiem że telefon uruchamia się do logo google ? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pierwsze dwie próby włączył się, i pojawiło się logo google, jak również komunikat  "Your device is corrupt. It can't be trusted ...". Obecnie telefon nie daje się uruchomić...

     

    Dodam tylko, że był wgrany stockowy system, bootloader zablokowany.

     

    Edytowane przez kamil1308

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Coś jednak zostało zmodyfikowane. Zostawiłeś jakieś TWRP czy coś? Bo jak nie, to bez dostępu do systemu nie odblokujesz bootloadera.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Do telefonu wgrywałem jakiś czas temu fabryczny obraz 7.1.1 ze strony googla, potem miałem update do 7.1.2 i nie było żadnego problemu. Wszystko więc było stockowe, nic nie modyfikowałem. Przed uruchomieniem androida pojawił się komunikat jak w załączniku. Telefon jeszcze raz chciałem uruchomić wieczorem. Włączyła się tylko czerwona dioda jak przy rozładowanej baterii do zera. Podłączyłem więc do ładowarki i o dziwo zareagował. Trochę go podładowałem i uruchomił się, pochodził i znowu restart. Potem żadnej reakcji czy na ładowarkę czy na podpięcie do komputera. Poczytałem trochę na zagranicznych forach. Komunikat, który się wyświetlał występuje zazwyczaj wtedy, kiedy jest różnica pomiędzy plikami zapisanymi na partycji system, a duplikatami na partycji vendor. Taki stan mogła spowodować padająca pamięć eMMC. Także telefon dałem na serwis gwarancyjny.

     

    pnQAuAEj0hvXCensMaPvSgaeIyMPYeHE6Ju2HdT9PRs.jpg

    Edytowane przez kamil1308
    Grafikę wrzucamy w " spoiler " Proszę o tym pamiętać.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Kamil. Miałem to samo co Ty, razem z tym wykrzyknikiem na czerwono że corrupted. Nie wiem co dokładnie zrobiłem ale wrzucałem różne wersje androida a na to backupy (incl. EFS) i jakoś poszło. Do tej pory działa bez zadnych problemów. 

     

    Zdaje mi się, że w nexie są dwie przyczyny bootloopa. Jeden hardware, prawdopodobnie zimne luty, bo ludzie trzymając telefon w zamrażalce wpięty do kompa potrafią odzyskać dane (system się włącza), i ten softwareowy który miałem ja i prawdopodobnie Ty. Któraś partycja zostaje uszkodzona co uniemożliwia boot urządzenia, najgorsze jest to że wgrywanie firmware przez TOT'a nie wgrywa ani nie naprawia tej partycji... WIęc nie mam żadnego ostatecznego wytłumaczenia jak udało mi się ją naprawić, zastanawiałem sie wiele razy która akcja z mojej strony podziałała na telefon, oraz co mogło ulec uszkodzeniu, ale nie doszedłem do żadnego sensownego wniosku. Ekran z "Corrupted" może więc mieć doczynienia z tą partycją która się uszkodziła, bo w sumie system miałem wgrany na świeżo więc nie były to partycje które wgrywałem przez fastboot.

     

    Spróbuj wgrać te pierwsze wersje androida jakie są dostępne, ostatnie właśnie je wgrywałem, na 7.0 nie było żadnych efektów.  Oddany do serwisu, teraz widzę.

    Edytowane przez RalliArt

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Od momentu mojego ostatniego posta w tym temacie telefon zdążył zaliczyć serwis w Katowicach dwa razy. Za pierwszym razem wymieniona została płyta główna + nowy imei. Oczywiście serwisant musiał zostawić prezent w postaci NO RPMB. Telefon wrócił więc na serwis. Dzisiaj odebrałem i na razie wszystko jest okej.

    Wysłane z mojego Nexus 5X przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam. Otóż dzisiaj po odebraniu telefonu i zakończeniu rozmowy telefon sam mi się zrestartował. Nadal się nie uruchamia. Próbuję go co chwilę włączyć i było tak:

    a) co chwilę pokazywał się napis Google+wibracja i tak w kółko łapał pętlę 

    b) wieszał się gdy była ta kolorowa animacja z logo Google

    c) teraz w ogóle nie reaguję i nie wyświetla

    Telefon to full stock nigdy nie rootowany. Pytanie do Was czy ktoś się z czymś takim spotkał i czy warto spróbować w jakimś serwisie np. których pełno w galeriach handlowych czy od razu słać do Oficjalnego Serwisu LG ? Jak to drugie to muszę coś wiedzieć przed wysłaniem ? Telefon kupiłem na allegro.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    WuZiMu

    Prawdopodobnie Twój telefon dopadł znany problem. Możesz znaleźć w sieci mnóstwo postów na temat "bootloopa". Niestety, nie ma żadnej w pełni skutecznej metody naprawy. Jeśli masz gwarancję to oddawaj do LG. Chociaż jeśli masz fakturę Vat- marża to może być problem z jej uznaniem.

    A tak z ciekawości, z którego miesiąca masz telefon?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam
    Miałem taki sam problem, telefon wyłączył się sam i tyle ( tylko pętla do logo). Pozostaje Ci serwis LG oficjalny jeśli masz gwarancję. U mnie padła płyta główna. Jeśli zdecydujesz się wysłać wejdź na LG Express tam wszystko masz opisane co i jak. Pozdrawiam

    Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    ×