Skocz do zawartości
SaMsoN-PL-

Niedziałające klawisze funkcyjne (dotykowe)

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witajcie. Mam problem z moim lenovo. Pomijam już fakt, że według mnie ten telefon to jakaś kompletna porażka - gdy była zima, i wychodziłem na dwór dwie minuty tylko na zimnym powietrzu i telefon trzeba było resetować - mogłem wszystko robić, otwierać menu, przewijać pulpit ale nie mogłem nigdzie kliknąć - gdy już się udało, to klik następował zupełnie w jakimś innym miejscu..

     

    No ale dobra, do rzeczy. Siadły mi nagle klawisze funkcyjne (te na dole wbudowane w obudowie dotykowe). Stwierdziłem, okej. Może coś nie łączy, docisnąłem kilka razy zadziałało na minutę, później znowu przestały działać. Wkurzyłem się i oddałem telefon do serwisu Lenovo, gdy usłyszałem co zrobili, żeby naprawić telefon to nie dość, że śmiechłem to jeszcze mało nie spadłem z krzesełka - zaktualizowali soft.. :ayfkm::bangin:

    No ale jeżeli się podjęli próby i wykonali pewne czynności żeby wyeliminować problem to powinno już działać. Telefon odebrałem, ku mojemu zdziwieniu klawisze działały.. niestety jednak nie na długo, działały przez jakieś 5-6h potem znowu zaczęło się robić to samo.. Telefon oczywiście po raz drugi pofrunął w trybie ekspresowym do serwisu :D
    Czy ktoś z Was miał już może problem z tym telefon pod tym kątem? :niedowiary:

    Edytowane przez SaMsoN-PL-

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ekran będzie do wymiany , w jego starszym bracie K3 Note podobnie było , wadliwy set - zdarza się . Nawet w LG :) Wibracja reagowała czy całkowity paraliż ?

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    raf-PL

    No wygląda na uszkodzenie fizyczne.
    Jeśli teraz i następnym razem nic nie zrobią, to pewnie dostaniesz nowy model. Ale oby serwisanci zaczęli myśleć.

    Wysłane z mojego Lenovo K33a42 przy użyciu Tapatalka

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    12 minut temu, Hardkorowy Marcin napisał:

    Wibracja reagowała czy całkowity paraliż ?

    Całkowity paraliż.. Wiesz, żadnej reakcji po dotknięciu nie było..

     

    3 minuty temu, raf-PL napisał:

    No wygląda na uszkodzenie fizyczne.
    Jeśli teraz i następnym razem nic nie zrobią, to pewnie dostaniesz nowy model. Ale oby serwisanci zaczęli myśleć.

    Wysłane z mojego Lenovo K33a42 przy użyciu Tapatalka
     

    No tak, mi również się tak wydaje może coś nie styka, nie łączy. Mogliby go chociaż rozebrać i sprawdzić, a nie tak na odwal się - zaktualizowane software'u i do widzenia.

    _______________

    O wszystkim będę informował na bieżąco :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nowe wieści, nowe wieści :D Telefon wrócił z naprawy, zgadnijcie z jakim skutkiem! "Drogi kliencie informujemy, że telefon został naprawiony czynności podjęte podczas naprawy to: zaktualizowanie oprogramowania do najnowszej wersji" :D Pomijam fakt, że aktualizują już te oprogramowanie po raz kolejny do najnowszej wersji ale dobra.. Oczywiście telefonu nawet nie brałem do domu tylko poprosiłem od razu o kolejne odesłanie telefonu do serwisu oraz o nowy egzemplarz.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Odeślą ci ponownie....sami się pogrążają. Jak przyjdzie to nagraj film , wrzuć na pendriva i dołącz im do reklamacji opisaną wadę. Bo tak to będziesz się z nimi bawił w kotka i myszkę.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki wielkie za radę, następnym razem jeżeli odeślą informację z odmową wymiany telefonu na nowy (a zapewne tak będzie) to nagram ten film i dołącze.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    awygo
    Dnia 20.04.2017 o 14:38, SaMsoN-PL- napisał:

    oddałem telefon do serwisu Lenovo

     

    Dnia 20.04.2017 o 14:38, SaMsoN-PL- napisał:

    Telefon oczywiście po raz drugi pofrunął w trybie ekspresowym do serwisu

     

    6 godzin temu, SaMsoN-PL- napisał:

    telefonu nawet nie brałem do domu tylko poprosiłem od razu o kolejne odesłanie telefonu do serwisu

    Czy kupiłeś telefon w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą? "Na firmę"?

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    24 minuty temu, awygo napisał:

     

     

    Czy kupiłeś telefon w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą? "Na firmę"?

    Nieee, telefon został wzięty z Plusa

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    awygo

    To czemu "bujasz się po serwisach"? Jako konsument możesz korzystać z rękojmi. Jeżeli po pierwszej naprawie w sprzęcie nadal występuje wada, to sprzedawca ma obowiązek wymienić Ci go bez gadania.

    • Lubię to! 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.