Skocz do zawartości
lizaardpl

S8 | Dyskusja na temat aktualizacji oprogramowania [XEO, Stock]

    Rekomendowane odpowiedzi

    riot!

    A co to za aktualizacja? Ktoś wrzuci jakąś listę poprawek?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    slupek

    @riot! - przecież masz wątek w dziale z ROM:

     

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Masakra, już się pojawia nowa aktualizacja "G950FXXU1AQG5", a na Orange jeszcze nie ma AQF7.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ct65

    Chyba trzeba będzie zdebrandowac... A tak z ciekawości jak wygląda sprawa gwarancji i przyjmowania telefonu przez serwis ze zmienionym softem z opv na xeo? Nikt się nie rzuca czy przed oddaniem na gwarancję trzeba wgrac brandowanego? 

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    RealEcho

    @ct65 ponoć nie ma problemów z gwarancją, o ile nie ma flagi KNOXa. Czyli jeśli debranding zrobiony sprawnie, to nikt się nie połapie. 

    Problem byłby pewnie gdyby zgłaszało się naprawę przez operatora, albo salon Orange. Wtedy mogliby robić "fochy", bo debranding dość łatwo zauważyć :) 

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ct65

    @RealEcho myślisz, że zarejestrowanie w sguard jako soft opv by nie przeszkadzało? Bo właśnie tak mam zarejestrowany :-)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @ct65 Z tego co pamiętam to T-Mobile ma zapis, że zezwala na zmianę oprogramowania, jeżeli jest to oficjalny soft. Więc w T-Mobile na pewno nie ma problemu z gwarancją. Co do Orange teoretycznie czytałem, że jest zapis, że tylko serwis to może zrobić za zgodą operatora, ale akuratnie zdarzyło mi się już oddawać telefon Samsung Galaxy S7Edge właśnie po debrandingu i nie było żadnego problemu. Oczywiście oddawałem bezpośrednio do serwisu Samsunga. A teraz mam to szczęście, że otworzyli w Katowicach nowy PSP z naprawą w godzinę :) Wracając do tematu, wszystko zależy od chęci serwisanta, ale jak Knox jest 0 to wątpię, żeby robili problemy.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    ct65

    Akurat podobny serwis mam w Gdańsku z szybką naprawa, wiec wysyłać bym nie musiał:-) ale jeśli orange będzie się tak ociagac z aktualizacjami, to chyba zdebranduje. O ile wszystkie opcje wifi i lte będą dzialac

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Niby wszystko działa bez problemu, już kilka osób debrandowało. Ja czekam na ta aktualizację, żeby przywrócić ustawienia i zobaczyć co będzie z tym ładowaniem bezprzewodowym, jak będzie ok to od razu robię debranding, jak nie to najpierw oddam na gwarancję, a jak oddadzą to wtedy. Nie ma sensu zostawiać OPV.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    RealEcho

    @ct65 brand nic nie ma do rejestracji w Guard S8 :) Liczy się IMEI oraz prawdziwe dane użytkownika. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x