Skocz do zawartości
fortitude123

zła jakość połączeń w zenfone 3 zc553kl

    Rekomendowane odpowiedzi

    witam, 

     

    Jestem świeżo po zakupie telefonu wymienionego w tytule. problem jaki posiadam to zła jakość połączeń głosowych. Problem polega na tym,  że podczas rozmowy telefonicznej mój rozmówca słyszy mnie bardzo niewyraźnie. Dźwięki są stłumione, jakby pochodziły ze studni, lub słowa są ,,obcinane''. Trzeba nieustannie mówić  głośno, i czasem powtarzać kilka razy to samo. Problem tyczy się tylko mojego aparatu, gdyż mojego rozmówcę słyszę znakomicie. Dzieje się tak niezależnie od wybranej sieci (mam Play). Co  najlepsze podczas nagrywania wbudowanym dyktafonem nic takiego nie ma miejsca. Zła jakość ma miejsce jedynie przy połączeniach ( włącznie z Whats'up)

     

    Wiem, że nie jest to jedyny wadliwy egzemplarz, ponieważ niektórzy użytkownicy sygnalizowali podobne zjawiska. Asus podobno wymienia telefony na nowe ale dzieje się to samo, więc podejrzewam, że coś skopali z softem.

     

    1.Czy jest na forum ktoś, kto miał podobne problemy z tym telefonem, lub ma ten telefon i chciałby powiedzieć mi jak działa u niego?.Nie za bardzo widzi mi się oddawanie telefonu, gdyż strasznie mi się podoba, może ktoś kto miał podobny problem jakoś go rozwiązał?

     

    2. Czy mógłby ktoś doradzić mi co powinienem zrobić? już niekoniecznie właściciel tego smartfona?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Posiadam ten sam telefon. Masz dwie karty sim? Ja mam dwie Play i Orange. Na Orange działa troszkę lepiej. Jeżeli jestem w domu, rozmowy które przeprowadzam sa fatalnie. Dzieje sie tak jak Ty mówisz. Jak mnie zacznie bardziej to denerwować to za pół roku oddam na gwarancje. Telefon jest swietny tylko te rozmowy affff

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    1wojt1

    Przed zakupem tego telefonu moje największe obawy wiązały się z jakością połączeń głosowych. Telefon działa w Play. Zauważyłem że gdy podczas rozmowy telefon trzymam przy policzku wszystko jest OK i jestem słyszalny dobrze. Jednak gdy telefon nieco odchylę to słyszalność spada

    Tapatalk na P10

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ktoś może oddawał już telefon do serwisu z tego powodu?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    andi14

    Zastanawiam się nad Asusem ZenFone 3 MAX ZC 553 KL i proszę o podpowiedz , czy model z tytułu wątku jest taki sam jak 3 mMAX ZC 553 KL ? czy inni użytkownicy mają też problem z jakością rozmów? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    djpit

    Mój miał ten problem aż padł mikrofon. Wymiana na gwarancji i wszystko jest idealnie :) jakość rozmów doskonała. 553Kl

    Edytowane przez djpit

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Dnia 23.05.2017 o 11:26, exellero napisał:

    Ktoś może oddawał już telefon do serwisu z tego powodu?

     zaraz po kupieniu tego telefonu zareklamowałem go w sklepie z powodu własnie złej jakości połączeń. Moi rozmówcy słyszeli jakbym rozmawiał z tzw "puszki" dźwięk był przytłumiony. Nie chciałem wymiany telefonu tylko zależało mi na usunięciu tej usterki . Sklep przekazał serwisowi Asusa. Tydzień czekałem na decyzję. Serwis Asusa powiadomił mnie że będzie naprawiał. Po niecałych dwóch tyg. telefon odebrałem. Jakość połączeń jest w porządku. Na telefonie nie zauważyłem zadnych śladów  świadczących że było coś grzebane :) Jestem zadowolony telefon działa szybko , nie zawiesza się. Ogólnie fajne urządzenie. Pozdrawiam

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam też Asusa 553KL (Zenfone 3 Zoom). Po pewnym czasie od połączenia jakość połączenia spada gwałtownie - rozmówca nie może mnie zrozumieć, mówi że nie słyszy, że przerywa. Zrobiłem test, zamieniłem się telefonami z żoną. Po chwili stało się coś, co "usunęło" z dzwieku wszystkie głoski umożliwiające zrozumienie co rozmówca mówi. Powtarzałem kilka razy "Nie rozumiem, przystaw bliżej mikrofon". To jest akurat tragedia, sam telefon (oprócz aparatu) jest spoko, tylko te rozmowy. Jak do tej pory każdy mój rozmówca mówił, że coś przerywa że nie słychać itp. Jest to naprawdę irytujące.

    Chyba też oddam do naprawy. Napiszcie czy udało się Wam to wyeliminować.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    gstroy

    W moim przypadku sytuacja wyglądała tak. Telefon (Asus Zenfone 3 Max - ZC553KL) nabyłem na początku marca 2018. Wkrótce okazało się, że rozmówcy skarżą się, że słabo mnie słychać i mam zmieniony głos. Nie pomogła zmiana ustawień ani aktualizacja oprogramowania. Wysłałem telefon do naprawy gwarancyjnej, po tygodniu miałem go z powrotem, ale jakość rozmów pozostała bez zmian. No więc wysłałem drugi raz, tym razem z informacją, że poprzednia naprawa była nieskuteczna. Znowu od odebrania aparatu przez kuriera do dostarczenia go do mnie minął tydzień. Telefon został naprawiony w ramach gwarancji - wymieniono gumową nakładkę na mikrofon. Irytuje fakt, że nie zrobili tego przy pierwszej naprawie. Natomiast cieszy fakt, że w końcu udało się usunąć przyczynę problemu, a do tego naprawa trwała dość krótko. Osobom mającym ten problem mogę doradzić, żeby śmiało korzystali z możliwości naprawy gwarancyjnej. Pewnie, że ten czas bez telefonu jest pewną niedogodnością, ale po udanej naprawie kto o tym będzie pamiętał :) A telefonik naprawdę jest niezły.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    hiuman

    Mi trafił się wadliwy egzemplarz. Matryca miała białą poświatę u dołu. Mikrofon wadliwy i rozmówcy nie rozumieli co mówię. Na drugi dzień po zakupie zaniosłem do sklepu i myślałem że wymienię na drugi. Bylem jednak zmuszony do oddania do naprawy. Po naprawie wymienili ekran i nie wiem dlaczego moduł 4G. Problem z mikrofonem pozostał, a więc trafił znowu do naprawy bo kolejny raz odrzucono wymianę na nowy. Teraz czekam i jestem ciekaw czy rozwiążą problem z mikrofonem.

    Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.