Witam, 20 kwietnia otrzymałem najnowszy Galaxy S8 od angielskiego operatora O2, od początku wiedziałem, że telefon będzie posiadać blokadę simlock. Sieć zapewniała, żetę blokadę będzie można później zdjąć gdy tylko do nich napiszę. Co się okazało Telefon od początku odrzucał kod PIN, który operator wysłał e-mailem do odblokowania simlocka, i po trzech próbach został zablokowany, więc prosi o podanie kodu PUK sieci. Gdy wpisuję kod PUK, który jest na stronie O2, urządzenie go odrzuca. Próbowałem wpisać kod PUK karty SIM O2 i karty SIM którą chcę używać, niestety oba nie przechodzą. Wielokrotnie kontaktowałem się z O2 którego pracownicy nie rozumieli że kod PUK nie działa, i że to nie karta SIM jest zablokowana tylko opcja odblokowania simlocka, wczoraj pracownica na czacie zapewniła, że jeśli skontaktuję się z Samsungiem to oni mi w 100% pomogą (Pewnie sama nie miała pojęcia co robić, więc chciała mnie zbyć, ale spróbowałem i tego.), tłumaczyła mojej osobie, żesą twórcami tychkodówdo odblokowywania telefonów.Natomiast Samsung stwierdził, iż sieć musi to naprawić, i oni takich kodów nie mogą wygenerować. Napisałem jeszcze do polskiego Samsunga, od którego odpowiedzi jeszcze nie otrzymałem. Pytanie do was jest takie: Kto potrafi taki kod wygenerować? Sieć czy Samsung? Czy nie da się tego zrobić zdalnie?Bo O2 każe odesłać telefon lub iść do najbliższego punktu. Dodam że aktualnie nie jestem na terenie UK, ale wprowadzanie obu kodów PUK też nie działało na terenie UK. W załączniku są screeny z telefonu.