Skocz do zawartości
fr8_

Nie mogę odblokować simlocka, po paru próbach kod PUK sieci też odrzuca.

    Rekomendowane odpowiedzi

    fr8_

    Witam, 20 kwietnia otrzymałem najnowszy Galaxy S8 od angielskiego operatora O2, od początku wiedziałem, że telefon będzie posiadać blokadę simlock. Sieć zapewniała, że tę blokadę będzie można później zdjąć gdy tylko do nich napiszę. Co się okazało Telefon od początku odrzucał kod PIN, który operator wysłał e-mailem do odblokowania simlocka, i po trzech próbach został zablokowany, więc prosi o podanie kodu PUK sieci. Gdy wpisuję kod PUK, który jest na stronie O2, urządzenie go odrzuca. Próbowałem wpisać kod PUK karty SIM O2 i karty SIM którą chcę używać, niestety oba nie przechodzą. Wielokrotnie kontaktowałem się z O2 którego pracownicy nie rozumieli że kod PUK nie działa, i że to nie karta SIM jest zablokowana tylko opcja odblokowania simlocka, wczoraj pracownica na czacie zapewniła, że jeśli skontaktuję się z Samsungiem to oni mi w 100% pomogą (Pewnie sama nie miała pojęcia co robić, więc chciała mnie zbyć, ale spróbowałem i tego.), tłumaczyła mojej osobie, że są twórcami tych kodów do odblokowywania telefonów. Natomiast Samsung stwierdził, iż sieć musi to naprawić, i oni takich kodów nie mogą wygenerować. Napisałem jeszcze do polskiego Samsunga, od którego odpowiedzi jeszcze nie otrzymałem. Pytanie do was jest takie: Kto potrafi taki kod wygenerować? Sieć czy Samsung? Czy nie da się tego zrobić zdalnie? Bo O2 każe odesłać telefon lub iść do najbliższego punktu. Dodam że aktualnie nie jestem na terenie UK, ale wprowadzanie obu kodów PUK też nie działało na terenie UK. W załączniku są screeny z telefonu.

    Screenshot_20170427-134321.png

    Edytowane przez Araa
    Doprecyzowanie nazwy tematu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jest to w 100% obowiązek sieci wygenerować taki kod. 
    Tylko teraz kwestia, czy Ty nie popełniłeś błędu podczas podawania numeru IMEI. Jeżeli tak, sieć może chcieć zapłaty bo to twoja nie ich wina. Oni wygenerowali kod pod podany IMEI. 
    Jeżeli podałeś dobry, to ich obowiązkiem jest telefon odblokować. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    fr8_

    Wielokrotnie pytali o imei na live chacie, podawałem dobry. Spróbuję jeszcze raz się z nimi skontaktować.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    fr8_
    1 godzinę temu, MorningStar napisał:

    Jest to w 100% obowiązek sieci wygenerować taki kod. 
    Tylko teraz kwestia, czy Ty nie popełniłeś błędu podczas podawania numeru IMEI. Jeżeli tak, sieć może chcieć zapłaty bo to twoja nie ich wina. Oni wygenerowali kod pod podany IMEI. 
    Jeżeli podałeś dobry, to ich obowiązkiem jest telefon odblokować. 

     

    Kolejna nieudana próba, w O2 mi wysyłają puk do karty który jak wspomniałem nie działa. Nie wiem co mam robić.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    fr8_

    @MorningStar

    Właśnie trafiłem na ogarniętą osobę, dowiedziałem się że simlocka nie da się zdjąć dopóki nie spłace telefonu. Inni mnie zapewniali że będzie to możliwe od razu po otrzymaniu urządzenia. 

    Edytowane przez Araa
    Nie cytujemy posta poprzedzającego w całości :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    fr8_

    @MorningStar

    Rozmawiałem z nimi, mam zanieść do Samsunga w UK, i mają zrobić re-flash czy coś takiego, ciapaty gadał jak potłuczony. Na ich stronie też pisze: If you've got a Samsung Galaxy S8 or S8 Plus you won't be able to get it unlocked unless you've paid off your Device Plan in full. 

    Już nie jestem pewien czy odblokują czy nie, każdy u nich twierdzi co innego.

    Edytowane przez Araa
    Nie cytujemy posta poprzedzającego w całości :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @fr8_ brałeś online czy w salonie? Jak online to masz 14 dni na zwrot bez podania przyczyny. Później idź do Carphone Warehouse i weź sobie u nich. Telefon będzie z XEU i bez simlocka. 

    dodana zawartość

    Ewentualnie na raty bezpośrednio z Samsunga, wtedy będziesz miał z BTU i też bez locka. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x