Skocz do zawartości
oldlestat

Subpixel - gwarancja

    Rekomendowane odpowiedzi

    Wlaśnie się przesiadłem z HTC Magic na HTC Sensation, mam go dwa dni i zauważylem że prawie po środku ekranu pojawił mi sie subpixel świecący na czerwono, niby nic ale bardzo denerwujące, czy to kwalifikuje się do oddania telefonu na gwarancje?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    yusuf1

    Jasne, ze tak.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam jak u was sprawa wygląda z hot pixelami?

    Ja sobie dla testów ściągnąłem aplikację z adroid marketu (nie podejrzewając, że coś wykaże) i co się okazało na czarnym tle pojawił się czerwony pixel w dolnej części ekranu. Nie wiem jak wygląda sprawa z gwarancją w tej sytuacji. Wiem, że w laptopie ibm dopiero przy 6 wadliwych pixelach można było ubiegać się o wymianę matrycy. Zauważyłem też że wyświetlacz zbiera opiłki kurzy i chyba będzie mnie czekać wizyta w "kochanym" regenersis. Już 4 w mojej 3 miesięcznej znajomości z sensacją.

    <Smogg> http://forum.android.com.pl/f319/przeczytaj-zanim-zaa-oa-ysz-nowy-temat-95981/

    Dołączam do istniejącego tematu. Na przyszłość - szukanie nie boli.

    ---------- Post dołączono o 13:28 ---------- Poprzedni post napisano o 12:23 ----------

    Wlaśnie się przesiadłem z HTC Magic na HTC Sensation, mam go dwa dni i zauważylem że prawie po środku ekranu pojawił mi sie subpixel świecący na czerwono, niby nic ale bardzo denerwujące, czy to kwalifikuje się do oddania telefonu na gwarancje?

    Czy naprawiałeś telefon w ramach gwarancji?

    Edytowane przez Smogg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja mam podobny problem, na czarnym tle widze zielone pixelki, sprawa nie jest uciążliwa, wiec zastanawiam się czy warto oddawać telefon na gwarancję żeby znów 2 tyg na niego czekać ? Oddawał już ktoś Sensację do regenersis z powodu spalonych pixeli?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    krzak

    ja oddałem w poniedziałek do serwisu z podobnym problemem- pośrodku dolnej części ekranu miałem czarną kreskę. Kiedy patrzyłem pod ostrym kątem na wyświetlacz świecił w tym miejscu jaśniej niż pozostała jego część. Mimo dokładnego opisu wady serwis jej nie zauważył, w raporcie z naprawy nic o tym nie wspomnieli. Telefon zamiast zostać w mojej kieszeni poszedł kolejny raz do regenersis.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja miałem jeden pixel uszkodzony ( na czarnym tle świecił na biało). Zaniosłem do Play (galeria jurajska częstochowa) i odesłali do regersis.

    Wszystko trwało niecały tydzień i telefon mam już sprawny, oczywiście był na gwarancji.

    Dostałem wszystko na papierze co do wymiany częsci i informacji nt naprawy.

    Ogołnie pozytywne zaskoczenie!

    Polecam Play i Regenersis.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Odkopię trochę temat, aby poinformować wszystkich o tym jakie jest stanowisko HTC w sprawie subpixeli. Mianowice posiadam Desire HD z jednym zielonym subpixelem w okolicach górnego lewego rogu ekranu. Oddałem telefon na gwarancję do regenersis aby wymienili mi wadliwy wyświetlacz. Po pierwszym wysłaniu do nich i dwutygodniowym oczekiwaniu wymienili mi ŚRUBKI W OBUDOWIE i LAMPĘ BŁYSKOWĄ choć zgłaszany był wyświetlacz pisząc w raporcie "Testy serwisowe wykazały uszkodzenie baterii, która ma wpływ na działanie urządzenia. Telefon testowany z baterią serwisową nie wykazuje zgłaszanych niedogodności. Sugerujemy wymianę baterii." Jest to o tyle zabawne, że bateria nie ma nic wspólnego z uszkodzonym wyświetlaczem. Po ponownym wysłaniu i tygodniowym oczekiwaniu dostałem telefon z dalej nie naprawionym wyświetlaczem. Regenersis tym razem napisało w raporcie naprawy "Zgodnie z warunkami gwarancji pojedyńczy(autentycznie napisane z błędem) piksel nie kwalifikuje się do wymiany gwarancyjnej. Zirytowany faktem iż zarówno na stronie HTC jak i w postanowieniach gwarancyjnych nie ma słowa o ilości wymaganych pixeli/subpixeli ,przez które telefon kwalifikuje się do naprawy postanowiłem zadzwonić do HTC Polska. Miła pani konsultantka poinformowała mnie po pięciu minutach oczekiwania(musiała niby coś sprawdzić), że aby wyświetlacz kwalifikował się do wymiany muszą na nim być 3 pixele/subpixele, bądź dwa pixele/subpixele obok siebie. Tak więc wojtekb22 nie wiem jakim cudem wymienili ci wyświetlacz skoro telefon musi spełniać opisane przeze mnie warunki.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x