Skocz do zawartości
Edi999

Zwrot Moto X Style do sklepu z powodu niezgodności z zapewnieniami producenta

    Rekomendowane odpowiedzi

    Edi999
    Napisano (edytowane)

    Zapewne pamiętacie jak Lenovo  zapewniało iż w 2016 roku będzie aktualizacja do Nougata.

    W związku z tym, że nie ma jej do tej pory ani nie jest nawet planowana zachodzi niezgodność towaru z zapewnieniami producenta i istnieje możliwość zwrotu  telefonu do sklepu oraz odzyskania zapłaconych za niego pieniędzy.

     

    https://mobilesupport.lenovo.com/us/en/solution/MG1949

    https://forums.lenovo.com/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/449/page/32/thread-id/15459

     

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/196,rekojmia-jak-korzystac.html

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/197,reklamacja--i-co-dalej.html

     

    Wystarczy napisać do sklepu pismo z reklamacją z tytułu rękojmi,  a w niej że odstępuje się od umowy kupna sprzedaży z powodu niezgodności towaru z zapewnieniami producenta. A dokładnie z powodu braku aktualizacji systemu do wersji 7.0 Nougat zapowiedzianej do końca 2016 roku.

     

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/n,196,1299,113,1,jak-zlozyc-reklamacje.html 

     

    Wg obowiązującej ustawy o sprzedaży konsumenckiej sklep odpowiada za zapewnienia producenta wobec kupującego, jednocześnie nie jest w stanie usunąć niezgodności poprzez naprawę ani wymianę, więc  musi przyjąć zwrot i oddać zapłacone za towar pieniądze.

     

    Edytowane przez Edi999

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    @up

    Ciekawe czy ktoś się tego podejmie ?. Swoją drogą brak aktualizacji mi osobiście nie przeszkadza. Telefon chodzi na 6.0.1 bardzo fajnie. A to czy aktualizacja będzie niedługo czy wcale jej nie będzie mnie osobiście nie obchodzi.

    Edytowane przez Warn_Girl
    Cytowanie poprzedzającego postu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie będzie 7.0 :D

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jakieś źródło info? ;)

    Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nawet jak telefon ma rok czasu i kilka rysek?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    13 minut temu, Edi999 napisał:

    W Saturn,  pół roku po zakupie.

    dodana zawartość

    Wystarczy napisać do sklepu pismo z reklamacją z tytułu rękojmi,  a w niej że odstępujesz od umowy kupna sprzedaży z powodu niezgodności towaru z zapewnieniami producenta. A dokładnie z powodu braku aktualizacji systemu do wersji 7.0 Nougat zapowiedzianej do końca 2016 roku.

     

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/n,196,1299,113,1,jak-zlozyc-reklamacje.html 

     

    Sklep nie jest w stanie usunąć niezgodności poprzez naprawę ani wymianę, więc  musi przyjąć zwrot i oddać zapłacone za towar pieniądze.

    Dziękuję, no to działamy :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Edi999
    Napisano (edytowane)
    4 minuty temu, RainbowHunterPL napisał:

    Nawet jak telefon ma rok czasu i kilka rysek?

    Hmm, też tylko wtedy trzeba podać że w momencie przejęcia Lenovo zapewniali  że będą aktualizować telefony.

     

    Ryski to normalne zużycie w granicach zwykłego zarządu.

    Edytowane przez Edi999

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    @up

    Nie ma co patrzyć na reakcję, producent nas oszukał i domagamy się zwrotu pieniędzy ot to wszystko :)

    Edytowane przez Warn_Girl
    Cytowanie poprzedzającego postu.
    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Edi999
    Napisano (edytowane)

     

    4 minuty temu, krisol54 napisał:

    Nie wiem coś mi się wydaje to zbyt piękne żeby było prawdziwe . Moja ma 10 miesięcy i kupiona w euro AGD RTV . Ale jak pisałeś pismo to do czego się odnosiles? Jak zareagowali w sklepie ? Ciekawi mnie to i zarazem korci

    Wysłane z mojego XT1562 przy użyciu Tapatalka
     

    Jeśli zakup był przed październikiem zeszłego roku, to zamiast zawiedzi aktualizacji do Nougata z października 2016 trzeba podać zapowiedź aktualizacji złożoną w momencie przejęcia Motoroli. Jest do wygooglania, mam też gdzieś link i screen gdyby ktoś potrzebował. 

    Edytowane przez Edi999

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Napisano (edytowane)

    @up

    Możesz wrzucić :)

    Edytowane przez Warn_Girl
    Cytowanie poprzedzającego postu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x