Witam Serdecznie,
Czy ktoś może polecić jakieś rozwiązanie odnośnie telefonu, który posiadam. Mam Samsunga Galaxy S6 Edge od nowości, czyli od czasu premiery i dostępności, czyli już prawie 3 lata. Nie było z nim żadnych problemów - tylko jeden, zaraz po zakupie, ale to była głośna akcja serwisowa Samsungapewnej partii modeli.
Dzisiaj rano (po całonocnym ładowaniu baterii) telefon nie uruchamia się i nie daje oznak życia (prawie). Telefon rano pokazywał jeszcze stan naładowania baterii 100%, odpiąłem ładowarkę i chciałem uruchomić go ponownie aby przeszedł do systemu i niestety już nie dał oznak życia. Nie działają żadne tryby i kombinacje klawiszy aby gdziekolwiek przejść, do menu serwisowych i innych ukrytych funkcji. Po podpięciu do komputera również nie ma żadnego sygnału (różne komputery i różne systemy). Telefon rozebrałem aby sprawdzić napięcie na baterii i jest. Po podłączeniu baterii z powrotem przy pierwszej próbie uruchomienia pojawia się na chwilkę jasna dioda powiadomień i znika. Przy kompletnie pierwszej takiej próbie na kilka godzin świeciła się bardzo jasna dioda powiadomień, później zmieniła się ona na czerwoną i zgasła.
Czy są jeszcze jakieś sposoby na uruchomienie "trupa" ? Autoryzowany serwis odmówił naprawy stwierdzając, że oni nie zajmują się telefonami pogwarancyjnymi. Serwis pierwszy lepszy z brzegu nie podejmuje się naprawy tego typu telefonów (gustują jeszcze w starych "nokiach" jak zauważyłem). Kombinacje klawiszy nie działają, podpięcie do komputera nie generuje żadnego sygnału, na ładowarki telefon nie reaguje, wibracji żadnej również nie generuje.
Telefon wygląda jak nowy, nigdy nie upadł, nie był zalany ani cokolwiek dlatego szkoda mi go zmieniać tym bardziej, że czekam na premierę S9 😉
Ewentualnie zna ktoś dobry serwis w Toruniu/Bydgoszczytelefonów? Autoryzowany serwis odpada, nie chcą telefonu (przynajmniej ten w Toruniu).