Mam aplikację webową umożliwiającą odtwarzanie strumieni dźwiękowych (nieskończonych plików MP3 przez zwykły HTTP), która działa prawidłowo na komputerach, ale na urządzeniach mobilnych z Androidem już nie można w żaden sposób rozpocząć odtwarzania i chciałbym ten problem rozwiązać.
W kodzie HTML aktualnie używam np.:
<a href="Nazwa.wax">Nazwa</a>
gdzie plik Nazwa.wax jest jednoelementową playlistą w formacie Windows Media Playera: https://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Media_Player_Playlist#Example . Myślałem też o .m3u, co działa na komputerach (poza tym że w Windows 10 .m3u jest domyślnie przypisane do złego programu)i w iOS-ie, ale w Androidzie zmiana formatu playlisty wcale nie pomaga.
Po kliknięciu na komputerze na link "Nazwa" przeglądarka pobiera plik, którego otwarcie powoduje uruchomienie Windows Media Playera odtwarzającego ten strumień.
W Androidzie (Chrome) dzieje się coś takiego:
- po kliknięciu na link pojawia się w dolnej części na krótki czas komunikat o pobraniu pliku i w powiadomieniach wpis "Nazwa.wax - Pobieranie zakończone"
- po kliknięciu na to powiadomienie jest komunikat "Otwórz w aplikacji Muzyka Google Play" z przyciskami "Tylko raz" i "Zawsze", w dolnej części widać też "Użyj innej aplikacji: Muzyka"
- jeżeli wybiorę "Tylko raz", w dolnej części ekranu pojawia się na około 2 sekundy komunikat "Nie można odtworzyć żądanego utworu", nie ma żadnych dodatkowych informacji, podczas tego telefon wcale nie podłączasię do serwera udostępniającego dźwięk
- jeżeli wybiorę "Muzyka" w dolnej części okna dialogowego, otwiera się aplikacja "Muzyka" z informacją "Nie można odtworzyć utworu", podobnie jak poprzednio telefon nie podłącza się do serwera udostępniającego dźwięk, tylko do razu stwierdza że nie może odtworzyć
W jaki sposób najlepiej mogę to rozwiązać? Zaznaczam, że nie interesuje mnie tworzenie aplikacji w sklepie Google Play, bo ani nie mam pojęcia jak to zrobić - znam głównie technologie webowe, a nie natywne, ani nie chcę tworzyć wszystkiego od zera w innym języku i bibliotekach specjalnie dla urządzeń mobilnych z Androidem.