patryk4150 2 #1 Napisano 24 Maja 2017 Cześć, przeniosłem swój numer z Nju do T-Mobile i od tamtej pory mój telefon nie widział LTE, próbowałem już dosłownie wszystkiego, dzwoniłem do TM zrobić zgłoszenie, technicy stwierdzili, że LTE jest aktywne i wszystko jest w porządku, poprosiłem o zresetowanie ustawień abonenckich, konfigurowałem APN według ustawień domyślnych T-Mobile, konfigurowałem APN przez SMS ze strony TM, w ustawieniach oczywiście włączone jest LTE, próbowałem skakać między zasięgiem 2G a 4G w ustawieniach, po włączeniu 4G przez 3 sekundy wyświetlany jest napis "Sieć T-Mobile jest niedostępna" a następnie zrzucany jest zasięg do HSPA+, na telefonie kolegi ta sama karta SIM ma zasięg LTE, z kolei w moim telefonie wszystkie inne karty (Play i Orange) nie mają żadnego problemu z LTE. Telefon jest bez brandu, kupiony w Polsce w jednej z sieci RTV. Czy ktoś z Was ma jakikolwiek pomysł? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
the_naturat_com 1683 #2 Napisano 24 Maja 2017 @patryk4150 z tego co napisałeś ewidentnie wynika, że to nie wina telefonu.. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Artur35 1252 #3 Napisano 24 Maja 2017 @patryk4150 To jest typowy przykład problemów technicznych w T-Mobile. Rozumiem, że zrobiłeś reklamację w swojej sieci. Dla pewności jednak powróciłbym do ustawień fabrycznych telefonu, bo nie wykluczona jest przypadkowa blokada LTE. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patryk4150 2 #4 Napisano 24 Maja 2017 (edytowane) Byłem dziś przy okazji w salonie Samsunga, sprzedawca trochę śmiał się nawet, że to typowe w T-Mobile - "to ta niemiecka jakość". Strasznie irytująca sprawa, tym bardziej że nikt w żadnym salonie TM nie jest w stanie nic zrobić, nawet nowej karty SIM nie mogę dostać bo system im się zblokował. @the_naturat_com Faktycznie jednak nie jest to chyba wina telefonu. Reklamację już nawet dwie przeszły, za każdym razem uważają, że wszystko jest spoko. Edytowane 24 Maja 2017 przez patryk4150 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yaro_1 18 #5 Napisano 25 Maja 2017 masz możliwość włożyć do telefonu inną kartę z t-mobil? piszesz że lte działa na kartach innych operatorów ciekawe czy będzie działało z inna kartą od t-mobile Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patryk4150 2 #6 Napisano 25 Maja 2017 (edytowane) Miałem dziś okazje sprawdzenia innej karty T-Mobile - LTE działało bez problemu. Problem został rozwiązany, pół salonu firmowego TMobile w Rzeszowie walczyło z tym dobre 2h, dzwoniąc do techników, ale udało im się to naprawić za co im dziękuje. Problemem był system informatyczny TMobile, przenosiłem numer przez stronę internetową, jak się okazało nie do końca skutecznie w salonie powiedziano mi, że numer zawiesił się na "platformie wirtualnej sieci Ery" cokolwiek to może znaczyć. To że nie było na karcie LTE było tylko stosunkowo małym skutkiem ubocznym burdelu jaki powstał w systemie. Ostatecznie jednak wszystko działa, telefon w żadnym stopniu nie był temu winny, a ja muszę podejść raz jeszcze do salonu odzyskać pieniądze, bo niesłusznie za każdorazową nieskuteczną próbę wymiany karty SIM zabierano mi z salda 2x10zł. Piszę tę historie ku przestrodze innych, bo zmarnowałem na tą sprawę mnóstwo czasu, jeśli ktoś zastanawia się nad przeniesieniem numeru do T-Mobile niech dla świętego spokoju zrobi to w salonie, najlepiej firmowym, nawet kosztem gorszej promocji. Dziękuje wszystkim za pomoc Edytowane 26 Maja 2017 przez patryk4150 1 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach