Miałem dziś okazje sprawdzenia innej karty T-Mobile - LTE działało bez problemu. Problem został rozwiązany, pół salonu firmowego TMobile w Rzeszowie walczyło z tymdobre 2h, dzwoniąc dotechników, ale udało im się to naprawić za co im dziękuje.
Problemem był systeminformatyczny TMobile, przenosiłem numer przez stronę internetową, jak się okazało nie do końca skutecznie w salonie powiedziano mi, że numer zawiesił się na "platformie wirtualnej sieci Ery" cokolwiek to może znaczyć. To że nie było na karcie LTE było tylko stosunkowo małym skutkiem ubocznym burdelu jaki powstał w systemie.Ostatecznie jednak wszystko działa, telefon w żadnym stopniu nie był temuwinny,a ja muszę podejść raz jeszcze do salonu odzyskać pieniądze,bo niesłusznie za każdorazową nieskuteczną próbę wymiany karty SIM zabierano mi z salda 2x10zł.
Piszę tę historieku przestrodze innych, bo zmarnowałem na tą sprawę mnóstwo czasu, jeśli ktoś zastanawia się nad przeniesieniem numeru do T-Mobile niech dla świętego spokoju zrobi to w salonie, najlepiej firmowym, nawet kosztem gorszej promocji.
Dziękuje wszystkim za pomoc 🙂