Technos już nie współpracuje z naszym forum , nie naprawiają telefonów z poza ich oferty.
Właśnie przekonałem się o tym, olali mnie w mało elegancki sposób. Jak nie kupiłeś u nich telefonu to możesz zapomnieć o tym serwisie.
Witamy,
szanowny Panie BrunoMariano, nikogo nie olewamy a tym bardziej w nieelegancki sposob.
Jednym z elementow istotnych przy zakupie u nas telefonu jest otrzymanie pisemnej gwarancji realizowanej u nas. Uwazamy, iz nie fair wobec naszych klientow byloby regularne serwisowanie sprzetu osob ktore stwierdzily ze "beda madrzejsze", myslace tokiem - "sciagne telefon bezposrednio z Chin bo taniej, a potem i tak w razie czego odezwe sie do Technosa w sprawie serwisu".
Sporadycznie swiadczymy wsparcie dla osob nie bedacych naszymi klientami. Jednakze w momencie gdy jestesmy zajeci serwisowaniem telefonow dla naszych klientow prosze nie dziwic sie ze Panu odmawiamy pomocy. Nasi klienci sa dla nas zawsze priorytetowi.
Wykonalismy setki instalacji oprogramowania, flashowania, formatowan, przywrocen systemu, napraw bootloopow i nie wlaczajacych sie telefonow, a takze setki wymian LCD,TSP, mikrofonow, glosnikow. Przewaznie sa to naprawy przy uszkodzeniach z winy uzytkownika, czesto tez niemal pewnym jest, iz to jego wina, lecz mimo to dokonujemy nieodplatnej naprawy. Zawsze staramy sie wyciagnac do uczciych klientow pomocna dlon. Takim osobom zapewniamy pelne wsparcie gwarancyjne, jednak trafiaja sie i tacy klienci, ktorzy probuja zaklamac rzeczywistosc i nie przyznaja sie do uszkodzen z ich winy (widac to jak na dloni gdy serwisuje sie telefon, ale klient oczywiscie zawsze zaprzecza). Tego nie lubimy i wtedy nie wahamy sie odmowic naprawy, co wywoluje frustracje.
Kazdy telefon oczywiscie nie jest nawet wynoszony z domu, caly czas lezy na polce w domu, nigdy nie upadl itp 🙂 Zadowoloni klienci nie wchodza na forum aby napisac pozytywna opinie, natomiast sfrustrowani brakiem wyludzenia od nas serwisu delikwenci chetnie napisza pare negatywnych slow.
Pozdrawiamy 🙂