Skocz do zawartości
GoHomeDuck

Xiadomi Redmi 4a VS Naprawa Neffos C5 max

Rekomendowane odpowiedzi

Towarzysze, pomożecie? Otóż mam ja telefon firmy Tp-link neffos c5 max. Telefon sprawuję się generalnie ok, ale ostatnio rozbiłem na nim szybkę, Koszt naprawyto od 300 do 500zł, i też nie wiem, czy po wymianie szybki ekran będzie wciąż spoko. No i z racji, że koszt naprawy jest wysoki zastanawiam się czy lepiej naprawić tego dzika, czy kupić nowego Xiaomi Redmi 4a? Jestem totalnym laikiem w tych sprawach, dlatego przybywam do was z prośbą o roztrzygnięcie moich rozterek:D

dodana zawartość

Czyli nikt nie pomoże? xD

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
serim

4a chyba lepszy nawet z polskiej dystrybucji niż naprawa tp-linka

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dokładnie Xiaomi jest lepszym telefon wiec nie naprawiaj w x-kom jest wersja 32GB za 599 zł

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Serio? znawcą nie jestem, ale patrzac na parametry wydaje mi się, że neffos c5 max wychodzi lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
tom3k2

Mediatek MT6753 jest słabiutki, więc i tak niezbyt mocny Snapdragon z Xiaomi będzie po prostu wydajniejszy, aparat lepszy, bateria też nieco lepiej będzie trzymała.

Pytanie tylko, czy chcesz się przesiadać z 5,5" na 5"? Jeśli nie miałeś nigdy Xiaomi w ręce, to proponuję najpierw zobaczyć, czy odpowiada Ci nakładka miui.

Ale tak poza tym, to redmi 4a to bardzo fajny sprzęt jak za te pieniądze.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

A jest w podobnej cenie jakiś lepszy telefon niż ten xiaomi? i czy rożnice w 5,5 i 5 sa az tak istotne?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
tom3k2

Ja nie widzę innej sensownej alternatywy za te pieniądze. Chyba, że używane też wchodzą w grę?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nieee, zdecydowanie wole nowe, ale więcej niż te 500-600 zl dać nie mogę.

Udostępnij tę odpowiedź