Skocz do zawartości
mcktomek

S6E z USA po aktualizacji do Androida 7.0 został zablokowany

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam,

     

    niemal pół roku temu kupiłem używanego Samsunga S6 Edge - wersja amerykańska.

    W dniu wczorajszym pojawiła się w urządzeniu możliwość aktualizacji do Androida 7, wykonałem ją. Jednak po zrestartowaniu telefonu pojawił się SIM-lock z T-mobile bez możliwości wpisania kodu w celu odblokowania. Telefon posiada program "Device Unlock", który po połączeniu powinien ściągnąć simlocka, jednak wyskakuje błąd połączenia z serwerem.

     

    Wydaję mi się, że jednak ktoś grzebał w urządzeniu poprzez soft lub może jest to telefon kradziony? Ponieważ IMEI to "35" dwanaście "0" i "6" na końcu.

    W pliku zamieściłem zrzut ekranu z opisem zaistniałego problemu.

     

    Czy istnieje możliwość ściągnięcia simlocka z urządzenia? Czy telefon nadaje się do wyrzucenia do kosza?

     

    Z góry dziękuje za odpowiedź

    Pozdrawiam

    Tomek

    Screenshot_20170611-225802.png

    Edytowane przez Gwozdek
    Doprecyzowałem nazwę wątku. Proszę nazywać tematy tak, aby krótko streszczały poruszany problem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x