Skocz do zawartości
Yabolik

SGS7 - brak reakcji na przycisk power, urządzenie nie włącza się. Recovery jest niedostępne.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam,

    Ratujcie, wyłączyłem normalnie telefon, chce włączyć i nic, nie da się, ani normalnie włączyć ani trzy przyciski.

    Teraz świeci mi cały czas niebieska dioda. Wcześniej po naciśnięciu przycisku home na sekundę podświetlały się przyciski i koniec, cisza.

    Klikając góra, home i power dioda znikła, zawibrowało i tyle.

    Klikając dół, home,power zawibruje i nic.

    Jutro wyjeżdżam na wakacje i taka akcja, ratujcie co mam zrobić? (...)

    Edytowane przez Artur35
    Doprecyzowanie tytułu wątku. W tym wątku zadajesz jedno konkretne pytanie i oczekujesz na nie odpowiedzi.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Artur35

    Najpierw podłącz ładowarkę i sprawdź jak zareaguje. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    //Ciach// tak pomyślałem że coś jest nie tak żeby nie móc wejść w tryb recovery czy download plus to że przyciski się podświetlają po naciśnięciu home.  //Ciach//

    Edytowane przez Artur35
    W tym wątku zadajesz jedno konkretne pytanie i oczekujesz na nie odpowiedzi.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rhtr

    //Ciach//

    Oddałeś w ogóle telefon na gwarancję czy wolałeś się męczyć z niesprawnym?

    Edytowane przez Artur35
    Usuniecie fragmentu wypowiedzi, pozostającego poza tematem wątku

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie był jeszcze oddawany //Ciach// Muszę reklamować ten telefon, bo zdecydowanie jest z nim coś nie tak.  ? 

    Edytowane przez Artur35
    Usuniecie fragmentu wypowiedzi, pozostającego poza tematem wątku

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    rhtr

    //Ciach// od razu trzeba było oddać telefon na gwarancję //Ciach//

    Naprawdę pierwszy raz widzę podobny przypadek i u mnie od przeszło roku, S7 sprawuje się świetnie.

    Edytowane przez Artur35
    Usuniecie fragmentu wypowiedzi, pozostającego poza tematem wątku

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Podsumowując problem jaki opisałem okazało się, że telefon włącza się ale wyświetlacz nie działa, pozostał czarny. To początkowało sugerowało problem z włączeniem co też było tematem posta. Telefon reaguje tj. można odebrać połączenie, ekran dotykowy działa.

    Problem z tematu rozwiązany, dziękuję za pomoc.

    Jak rozumiem problem czarnego wyświetlacza to historia na osobny post choć w tym przypadku nie ma sensu zakładać jako że tel nadaję się do wymiany a nie próby naprawy.

    Jedyne co mnie nurtuje to czy jest możliwość i sens reklamowania do Samsunga bezpośrednio? Rękojmia musi być składana do sprzedawcy czyli do pośrednika więc prawnie nie mają obowiązku przyjąć reklamacji tylko w oparciu o gwarancje.

    Edytowane przez Yabolik

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam. Zanim pójdę do serwisu chce sie upewnisz czy wgle jest sens.

     

    1,5 roku temu kupiłem nowego s7 w play na abonament. Oczywiście nie sprzedali mi  ubezpieczenia na wyświetlacz i pech chciał ze po 2msc spadł i szybka pękła nieznacznie ale pękła. W niczym mi to nie przeszkadzało więc urzytkowalem telefon dalej bo gwarancja tego nie obejmuje (uszkodzenie mechaniczne). I teraz po półtorej roku stało sie nie wiadomo co. Wczoraj kładąc sie spać telefon miał 50% baterii normalnie używałem i za chwile szedłem spać. Dla pewności wyłączyłem wifi, bt, transfer, lokalizacje i poszedłem spać. Rano sie budze a telefon wyłączony wiec próbuje uruchomić a tu zero reakcji pomyślałem nagle bateria padła wiec podłączyłem ładowarkę i tu tez zero reakcji nawet dioda sie nie zapala. Power plus volume nic nie działa z home tez. Ogólnie cegła

     

    I tu pytanie czy przez wyświetlacz nie uznają gwarancji czy każą najpierw zapłacić za naprawę szybki a potem nieodpłatnie naprawia to co sie popsuło czyli pewnie płyta główna czy może jednak mam już cegłę i moge sobie na pamiątkę odłożyć go na pulke?? Bo naprawa jak patrzyłem płyty głównej i szybki to prawie 2tys zł.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    cholek3

    @Wepster90
    Najpierw podłącz pod ładowarkę na dobrych parę godzin i zostaw w spokoju. Wtedy dopiero spróbuj uruchomić.
    Jeśli jednak się to nie powiedzie, to za przyczynę (raczej na pewno) uznają uszkodzenie mechaniczne z winy użytkownika. Więc sprawdzi się Twój czarny scenariusz.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.