Witam,
Od kilku dni mam problem z pobieraniem poczty na kliencie pocztowym zainstalowanym w systemie Android 5.0.1.
W konfiguracji klienta użyłem serwera imap, który do niedawna działał poprawnie. Niestety na początku miesiąca przestał pobierać wiadomości ze skrzynki. Występują również problemy z wysyłaniem poczty.
Z tego co zauważyłem to urządzenie ma problem z synchronizacją poczty. Gdy uruchamiam synchronizację ręcznie to kręci się i kręci, ale wiadomości nie pobiera. Po zakończeniu synchronizacja pojawia się ciągle ta sama data ostatniej synchronizacji czyli 9 czerwca - dzień ostatnio pobranej wiadomości.
Raz na jakiś czas jednak udaje się pobrać wiadomości, ale przychodzą one z takim opóźnieniem, że w zasadzie mogłyby w ogóle nie przychodzić.
Czy ktoś z was miał podobny problem i udało się go rozwiązać?
Wiem, że można użyć zewnętrznego klienta pocztowego, ale chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną błędnego działania wbudowanego klienta? - na innych urządzeniach tego samego modelu wszystko działa poprawnie.
Urządzenie, o którym mowa to Lenovo Tab 2 A10-70L.