Skocz do zawartości
Adasiek740

Serwis Samsung - pytania, wrażenia, opinie.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Oddałem telefon do naprawy. W statusie mam kontrolę jakości więc napisałem do regenersis na fejsie i przysłali mi raport naprawy. Wymienili 2 części:

    GH81-14351A         [A/S-SVC TAPE BACK GLASS OUT;SM-A520F,ANY] - tyna obudowa?

    GH82-13635A         [SVC PBA-MAIN(COMM), SM-A520F/DS;SM-A520F] - cała płyta główna?

     

    Dobrze odczytałem te części? 

    Edytowane przez Adasiek740

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Sukashi

    @Adasiek740

    Jak wpisałem w google te pierwsze oznaczenia to wyszło że:

    1. taśma klejąca dwustronna do tylnego szkła

    2. płyta główna

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Odebrałem telefon i teraz wszystko jest okej co najlepsze w regenersis sami zrobili mi debrand i teraz mam XEO wersja którą wgrali to:

    Spoiler


    6095e2744e3767f8739ff8b281bca35e.jpg6194ecc251ba2de77fe9242bf78f8ae8.jpg

     


     

    Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

     

    Edytowane przez Camulos
    zdjęcia i grafiki zamieszczamy w tagu spoiler

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Witam chciał bym się dowiedzieć ile obowiązuje gwarancja na wbudowaną baterię,gdyż coś dziwnego dzieje się z moja a5tką gdy telefon jest naladowany do 90% to za kilka sekund bateria jest naładowana do 100% i od 100% bardzo szybko bateria ucieka.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Na baterię jest rok gwarancji z tego co pamiętam. Tak przynajmniej było w mojej S7, a że budowa ta sama, to tutaj pewnie jest tak samo. :) Ale najlepiej sprawdź w karcie gwarancyjnej. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dzidexx

    Jeśli bateria jest niewymienna to gwarancja(jej czas) obejmuje całość.

    @up & @uup

     

     

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mój a5 został zalany. Prawdopodobnie stracił szczelność w rejonie przycisku Home. Miesiąc temu przycisk był wymieniany razem z wyświetlaczem przez autoryzowany serwis Samsunga. Telefon na gwarancji. Gdy wdmuchuje powietrze przez któraś szczelinę na tacke czuć wylatujace powietrze przez przycisk. Czy takie coś zostanie naprawione mi w ramach gwarancji? Marker wilgotności oczywiście zmienił kolor aparat był zaparowany. Bateria się nie ładuje gdyż wykryta jest za niska temperatura.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Teraz może już być z tym problem. Może się nie udać udowodnić, że telefon został źle sklejony w serwisie i dlatego dostała się woda. Moim zdaniem, gwarancja przepadła, ale możesz spróbować. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    oddałem, i poprosiłem o sprawdzenie szczelności zanim go otworzą, zobaczymy. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x