Skocz do zawartości
Adasiek740

Serwis Samsung - pytania, wrażenia, opinie.

Rekomendowane odpowiedzi

Oddałem telefon do naprawy. W statusie mam kontrolę jakości więc napisałem do regenersis na fejsie i przysłali mi raport naprawy. Wymienili 2 części:

GH81-14351A         [A/S-SVC TAPE BACK GLASS OUT;SM-A520F,ANY] - tyna obudowa?

GH82-13635A         [SVC PBA-MAIN(COMM), SM-A520F/DS;SM-A520F] - cała płyta główna?

 

Dobrze odczytałem te części? 

Edytowane przez Adasiek740

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sukashi

@Adasiek740

Jak wpisałem w google te pierwsze oznaczenia to wyszło że:

1. taśma klejąca dwustronna do tylnego szkła

2. płyta główna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem telefon i teraz wszystko jest okej co najlepsze w regenersis sami zrobili mi debrand i teraz mam XEO wersja którą wgrali to:

Spoiler


6095e2744e3767f8739ff8b281bca35e.jpg6194ecc251ba2de77fe9242bf78f8ae8.jpg

 


 

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

 

Edytowane przez Camulos
zdjęcia i grafiki zamieszczamy w tagu spoiler

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam chciał bym się dowiedzieć ile obowiązuje gwarancja na wbudowaną baterię,gdyż coś dziwnego dzieje się z moja a5tką gdy telefon jest naladowany do 90% to za kilka sekund bateria jest naładowana do 100% i od 100% bardzo szybko bateria ucieka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na baterię jest rok gwarancji z tego co pamiętam. Tak przynajmniej było w mojej S7, a że budowa ta sama, to tutaj pewnie jest tak samo. :) Ale najlepiej sprawdź w karcie gwarancyjnej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzidexx

Jeśli bateria jest niewymienna to gwarancja(jej czas) obejmuje całość.

@up & @uup

 

 

  • Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój a5 został zalany. Prawdopodobnie stracił szczelność w rejonie przycisku Home. Miesiąc temu przycisk był wymieniany razem z wyświetlaczem przez autoryzowany serwis Samsunga. Telefon na gwarancji. Gdy wdmuchuje powietrze przez któraś szczelinę na tacke czuć wylatujace powietrze przez przycisk. Czy takie coś zostanie naprawione mi w ramach gwarancji? Marker wilgotności oczywiście zmienił kolor aparat był zaparowany. Bateria się nie ładuje gdyż wykryta jest za niska temperatura.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz może już być z tym problem. Może się nie udać udowodnić, że telefon został źle sklejony w serwisie i dlatego dostała się woda. Moim zdaniem, gwarancja przepadła, ale możesz spróbować. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oddałem, i poprosiłem o sprawdzenie szczelności zanim go otworzą, zobaczymy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.