el-luc Witam, zmieniono mi CSC z BTU na XEO. Ale nie działa Samsung Health. W Phone INFO mam Knox Warranty Void 0x1 , obecność roota NIE. W aplikacji Health pisze że na zrootowanym urządzeniu nie można jej otworzyć. (0x110070591). Czyli co, mam zrootowane urządzenie czy nie? Spoiler
jeronimo @el-luc Napisze krótko: Root + zmiana w pliku build.prop wartości ro.config.tima z 1 na 0 i powinno działac. Tylko potem niektorzy mają problem z logowaniem sie do konta samsung i nie wiem czy znaleźli na to sposób, ale możęsz spróbować, bo czasami jedni maja problem a inni nie.^^ Może poczytaj sobie ten watek na forum XDA. https://forum.xda-developers.com/s7-edge/how-to/guide-how-to-s-health-devices-knox-t3543306
el-luc Jak się czyta te artykuły o garściowaniu sprzętu, to tylko jedna myśl: koniec lekkiego użytkowania telefonu. Chyba wolę zamienić na nowszy model ( nie garściowany) i mieć święty spokój. Tylko z XEO żeby znowu nie kusiło wracać do "korzeni".:zabije: Oczywiście, jeżeli trafi się na dobry fabrycznie model. Dzięki za wskazówki.