Skocz do zawartości
Mickeyy

Asus ZENFONE 3 ZE520KL problem z rozłączaniem - zawieszanie rozłączania

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witajcie.

     

    Mam problem z świeżo zakupionym, nowym ZE520KL.

    Po kliknięciu rozłączenia rozmowy, telefon (w sensie funkcja telefonu, nie całe urządzenie) zawiesza się i na wyświetlaczu widać cały czas ekran rozłączania rozmowy (czyli nazwę kontaktu i czerwoną słuchawkę - zdjęcie w załączniku).

    Nie można wykonywać kolejnych połączeń, ani odbierać. Co ciekawe, kiedy zadzwoni się na ten zawieszony telefon to w urządzeniu z którego wykonywane jest połączenie słychać normalny sygnał oczekiwania, a na Asusie nie ma żadnej reakcji - nie widać/słychać żeby ktoś dzwonił.

     

    Po ponownym uruchomieniu problem na chwilę znika, można wykonać połączenie, ale po jego zakończeniu znowu dzieje się to samo - cały czas widać ekran rozłączania rozmowy. 

    Można tak zostawić urządzenie na dłuższy czas i nic się nie zmienia - po godzinie po wejściu w moduł Telefon, nadal jest ten sam ekran.

     

    Pozostałe funkcje działają normalnie i można z nich bez problemu korzystać.

     

    Ktoś miał może podobny problem?

    20170627_193849.jpg

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Po przejrzeniu forów krajowych i nie tylko :-) okazało się, że zamarzanie ekranu w trakcie lub po rozmowie, to częsty problem użytkowników Asus'a, nie tylko tego modelu.

    Wczoraj po kilku eksperymentach udało się znaleźć rozwiązanie i na razie problem nie pojawił się powtórnie.

    Sprawdziłem telefon na innych kartach sim i nie występował ten błąd, więc oryginalna karta została wymieniona u operatora na nową i póki co wszystko śmiga.

    Może komuś przyda się taka informacja.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Dnia 29.06.2017 o 20:29, Mickeyy napisał:

    Wczoraj po kilku eksperymentach udało się znaleźć rozwiązanie i na razie problem nie pojawił się powtórnie.

    Od czasu do czasu mam ten sam problem na Zenphone 3. Aktualnie wersja firmware to WW_14.2020.1709.68_20171003

    Czy mógłbym prosić o opis tego rozwiązania?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.