No więc właśnie takie same komentarze pojawiają się pod ta firmą w internecie, stąd moje obawy. Wczoraj rozmawiałem z infolinią samsunga i z tego co się dowiedziałem gwarancja czy to na osobę fizyczną czy na firmę jest udzielana na 2 lata. Ponadto w momencie kiedy mamy s7 guard mamy ten okres wydłużony na 3 lata. Jest również możliwość oddania telefonu na gwarancję zamówionym kurierem, jednakże mam pewne wątpliwości ,gdyż telefon jest bez "skazy". Zdecydowałem się zanieść telefon dziś do brandstore w manufakturze, gdyż jest podany jako punkt serwisowo-zgłoszeniowy.Zobaczymy jak dalej sprawa się potoczy, bo z tego co wiem, prześlą telefon do serwisu centralnego.
Oddałem telefon wczoraj do brandstoru. Jak się okazało mają tam serwis gwarancyjny na miejscu. Ku mojemu zaskoczeniu telefon ma być gotowy już dzisiaj, także jestem bardzo zadowolony z tego faktu. Zobaczymy jak będzie po odbiorze. Z przyjęciem do gwarancji wystarczył sam telefon oraz dowód zakupu, nic więcej nie było wymagane. Co do Aga Win uzyskałem informacje, że na pocz lipca cofnęli im licencje na serwis gwarancyjny ze względu na liczne problemy w związku z naprawami. Po odbiorze dam znać co i jak.Mam nadzieję, ze wszystko będzie w porządku. Jeszcze dopytam, czy jakoś mogę sprawdzić czy wszystko będzie na miejscu? Jakieś rady, sugestie ?
A więc tak. W czwartek poszedłem odebrać telefon, gdyż był gotowy. Poszedłem obejrzałem i okazało się, że delikatnie mi go z tyłu zarysowali. W takim razie powiedziałem, żeby mi wymienili również plecki skoro z ich winy to się stało (telefon miałem w stanie nienagannym). W piątek odebrałem telefon już kompletny. Jednakże w dniu dzisiejszym przy użytkowaniu, usłyszałem, że przy wibracji jest dziwny dźwięk dodatkowe takie brzęczenie w górnej części obudowy, którego nie było. Przykładając palec w części pomiędzy aparatem a górną krawędzią problem się niweluje, tzn tego brzęczenia nie słychać. Niestety teraz jestem na urlopie i zastanawiam się co z tym fantem zrobić, na pewno nie akceptuje faktu, żeby taki defekt występował. Telefon jest dobrze spasowany. Ponadto nie dostałem od nich żadnego potwierdzenia naprawy, a sam zapomniałem się o to upomnieć.