Yakuz Witam. Wczoraj kupiłem telefon G1 oczywiście używany, niby wszystko dziala ladnie sprawnie tylko nie akcelerometr:/ w zasadzie to nie działa wogóle:( z racji ze jestem zielony w androidzie prosze o jakas pomoc czy moze jest poprostu wylaczony? jesli tak to gdzie sie go wlacza? a jesli nie to co mam zrobic zeby dzialal. Prosze o pomoc:)
Minuello Hmmm to odznacz rebot zaznacz rebot pokombinuj cos a jak nie to w jakims prog musi byc cos ustawione
pigmej Sprawdzałeś w jakiś innych aplikacjach ? Może rom który masz w telefonie nie ma autorotacji dla pulpitu. Sciągnij cokolwiek z marketu wtedy będzie wiadomo
Yakuz reboot nie pomogl:/ cos jest nie tak... kompas tez nie dziala, nic. zadna aplikacja zwiazana z akcelerometrem nie dziala.
miedzianek jaki ROM? BTW-sprobuj w jakiejs grze/programie...Polecam Google Sky Map-przekrecasz ekran PS.Skonkretyzuj-orientacja w sensie ekran Ci sie nie przekreca jak klawiature rozsuwasz?
Yakuz nie nie jak rozsuwam telefon to mi sie przekreca, np jest taka gra co krowa skacze po takich kładkach i jak widzialem na necie to sie steruje tak ze sie obraca telefon a u mnie to nie dziala. tak samo nie dziala kompas ani wykrywacz metali ktore uzywaja akcelerometra chyba. a jesli chodzi o rom to nie wiem . wersja oprogramowania 1.5 wersja pasma podstawowego 62.50S.20.170_U_2.22.19.26I numer kompilacji CRC1 takie dane sa w informacji o telefonie nie wiem o co chodzi z tymi romami:P jestem świezy w androidzie:P
GonzoG1 ROM możesz mieć opisany w wersji jądra. Najlepiej to sprawdź jakie masz recovery (włącz telefon trzymając "home"). Jak będziesz miał trójkąt z wykrzyknikiem, to pewnie oryginalny rom, jak coś innego to powinno być na dole ekranu napisane jakie.
wneq moim zdaniem tutaj trzeba zrobic WIPE rotate settings ;] ale aby to zrobic potrzebujesz recovery amon_ra 1.5.2 lub nowsze. polecam Ci zrobic roota. Pozwoli Ci to na dostrzeżenie piękna g1 😉