Skocz do zawartości
Artur35

Samsung Note FE - dyskusja ogólna.

    Rekomendowane odpowiedzi

    ...

    Edytowane przez somebody101

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Artur35

    Przeciwnie. Sklep sprawdzony niejednokrotnie, w usługach gwarancyjnych. Poza tym nie ma innego wyjścia w przypadku urządzeń które nie są objęte oficjalną dystrybucją. Przez wiele lat takie urządzenia kupowano od prywatnych sprzedawców z UK  lub Niemiec i wówczas już samo otrzymanie przesyłki z dalekiego kraju było sukcesem. Nikt nawet nie myślał o gwarancji. 

    Dziś są polscy dystrybutorzy oferujący gwarancję i ich wiarygodność jest ciągle weryfikowana przez chociażby nasze form. Pionierzy którzy przecierali te szlaki z Note5, wiedzą o tym doskonale. 

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ...

    Edytowane przez somebody101

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Artur35

    Serwis jest i działa. Sprawdzono w Bludiode, lepiej jest zorganizowany w Gliwicach, a najbardziej optymalnie funkcjonuje w MyCasio. Dwa lata urządzenie jest pod opieką autoryzowanego zakładu Samsunga w Krakowie. 

    Rozumiem sceptycyzm u osób, które do tej pory miały do czynienia ze sprzedawcami na eBay. To rzeczywiści ryzyko...

    Dla mnie osobiście najważniejsze w NoteFE (bo o tym tu piszemy) jest pozyskanie wersji międzynarodowej. O gwarancję się nie martwię w wyżej wymienionych sklepach. W 2015 roku w "Gliwicach" kupiłem pierwszego Note5, wymienili mi po tygodniu, bo nie spodobał mi się kolor (!). Następnego Note5 kupiłem w MyCasio dla żony dziewięć miesięcy temu, więc szlaki już mam przetarte. 

     

    Edytowane przez Artur35

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ...

    Edytowane przez somebody101

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Artur35

    @somebody101

    Zgodnie z dołączoną do urządzenia gwarancją, oddajemy go do punktu sprzedaży. Całą procedurę załatwia MyCasio. Naprawa w krakowskim serwisie Samsunga jest szybka.  Podobnie jest w "Gliwicach" z tą różnicą, że oni we własnym zakładzie (sprowadzając części z Korei) dokonują napraw. Bludiode jeszcze inaczej rozwiązuje problem gwarancji. Także nie bez znaczenia jest to, że najbardziej pewnym pod względem gwarancji jest MyCasio. Rozmawiałem wczoraj z nimi i zdeklarowali sprzedaż NoteFE, czekają prawdopodobnie tylko  na wersje międzynarodowe. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ...

    Edytowane przez somebody101
    Usunięcie fragmentu wypowiedzi, który dotyczy uwag na temat innego użytkownika.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Artur35

    Oczywiście, że nie posiada gwarancji autoryzowanego serwisu, tylko gwarancję sklepu, która jest realizowana w autoryzowanym serwisie. To przecież jest zrozumiałe, skoro nie ma go w oficjalnej dystrybucji. Myślę, że ten passus jest dla wszystkich zrozumiały: 

    Dnia 27.07.2017 o 17:12, Artur35 napisał:

     

    Zgodnie z dołączoną do urządzenia gwarancją, oddajemy go do punktu sprzedaży. Całą procedurę załatwia MyCasio. Naprawa w krakowskim serwisie Samsunga...

     

    Edytowane przez Artur35

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @Artur35 powiem, że i ja zastanawiam się nad możliwością zakupu tego telefonu. To prawdopodobnie ostatni model Samunga z serii Note. Ostatni model z serii S już mam.. :)

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Artur35

    @the_naturat_com

    ...ostatni model o przyjaznych dla użytkownika proporcjach, fizycznym przycisku Home oraz czytniku linii papilarnych w nader właściwym miejscu.

     

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x