Witam,
Moim zdaniem problem "krzywego" wyświetlacza leży po stronie całej serii obecnie sprzedawanych Honorów 8. Ja walczę z tym już od trzech miesięcy...
Najpierw (początek maja 2017) kupiłem w prezencie niebieskiego Honora 8. Na nim zakupione szkłoleżało poprawnie - naklejenie szkła nie jest wielką filozofią, gdyby ktoś myślał, żeto wina "nieumiejętnego" naklejania...
Po miesiącu kupiłem kolejnego Honora 8 dla siebie. Ten miał już wyświetlacz krzywy. Najpierw myślałem że to wina szkiełka - kupiłem kilka innych, różnych (5 rodzajów w sumie). Zakładałem jedno za drugim i cały czas to samo (odstaje dookoła, dokładnie tak samo jak na zdjęciu w pierwszym poście).
W końcu zamieniłemszkła między niebieskim i czarnym telefonem - to potwierdziło, że winny jest wyświetlacz czarnego egzemplarza, nie szkła. Udałem się z problemem do serwisu w Krakowie. Pani powiedziała, że widzi coś takiego pierwszy raz (to był początek czerwca), oraz że mogę zostawić telefon. Serwisgo przeglądnie, ale jej zdaniem nie zostanie to uznane za wadę fabryczną. W końcu szkło, przy pomocy którego prezentowałem wadę nie jest firmowym akcesorium, a tylko firmowe akcesoria są wspierane. Oczywiście firmowego szkła produkcji Honor/Huawei nie ma w ogóle na rynku...
Zamiast do serwisu, wolałem zwrócićtelefon do T-Mobile(rozwiązałem umowę przed upływem 14 dni). Od tego czasu kupiłem i zwróciłem 4 ! kolejne telefony (niebieskie lub czarne).Pochodziły zarówno z polskich dystrybucji, jak i jakichś zagranicznych (po wpisaniu numeru IMEI na http://consumer.huawei.com/pl/support/warranty-query/ pojawia się informacja o braku gwarancji)...
Wszystkie telefony, które kupiłem w czerwcu, lipcu i sierpniu miały bardziej zakrzywiony ekran niż egzemplarz,który kupiłem w maju.Telefony kupowałem tak w sieci (T-mobile), jak i na allegro, od 3 różnych sprzedawców. Telefony pochodziły z 3 różnych źródeł dystrybucyjnych.
Weryfikowałem temat ze znajomymi (kilka osób kupiło Honora 8 w pierwszej połowie roku - między kwietniem a czerwcem). Na żadnym z próbowanych "starszych" telefonów, problemów nie było.
Wniosek jest taki, że obecnie produkowane Honory 8 mają po prostu inny, bardziej zakrzywiony wyświetlacz, aniżeli telefony sprzed 5miesięcy. To powoduje, że standardowe szkła po prostunie przylegają na obwodzie.
W tej sytuacji pozostaje albo czekać na mniejsze szkła (standardowe szkła, pasujące na starsze Honory 8mają wysokość 136,1 - 138,2 mm oraz szerokość ok. 63,5 - 64,1 mm), albo próbować z folią. Ja sam folii jeszcze nie próbowałem, ale chyba innego wyjścia nie będzie.
Zakładam, że skoro kształt wyświetlaczy się zmienił, wcześniej czy później rozmiar szkieł zostanie dostosowany i w końcu będzie można kupić pasujące szkło. Odstające szkła dają więcej szkody niż pożytku bo wtych szczelinach naokoło bardzo szybko gromadzi się kurz orazśmieci...
Jeśli ktoś znajdzie lepsze rozwiązanie problemu (albo źródło gdzie można kupić szkła pasujące na nowe wyświetlacze Honor 8) dajcie znać. Ja po 3 miesiącach wciąż nie mam dobrej osłony wyświetlacza.
PS: Szkło reklamowane jako "przykrywające" na cały wyświetlacz (takie z foliowym obramowaniem dookoła) też nie działa - szkoda na nie pieniędzy.Na nowym Honorze 8 widać pasek nieprzylegający na krawędziach szybki. Zaś obramowanie z tworzywa sztucznego, pomimoże zakrzywione,wciążodstaje na brzegach telefonu (czyli jest gorzej niż można się spodziewać - odstające krawędzie łatwo się zahacza palcami przez co folia przypadkowo się podważa i odkleja). To szkło powinno pasować na "starsze" Honory 8. Na te nowe, z bardziej zakrzywionym wyświetlaczemjuż nie.