Skocz do zawartości
dmkm2

Samsung S5 sm-g900f - bootloop

    Rekomendowane odpowiedzi

    dmkm2

    Hej. Posiadam Samsunga S5 sm-g900f i mam problem z którym walczę od dwóch dni. Wiem że było to już wszędzie wałkowane, ale pomału się poddaje...

    Przed urlopem ściągnąłem smilocka za pomocą kodu (może to będzie przydatna informacja).

    Przez kilka dni wszystko śmigało jak należy,robiłem zdjęcia, dzwoniłem itd. po kilku dniach zaczął się restartować, ale zdążyłem wszystko wysłać w chmurę więc go sformatowałem, ale to nic nie pomogło, zaczął się coraz częściej resetować, aż w końcu nie szło go włączyć. Po przyjeździe wgrałem mu nowy soft za pomocą Odina, najpierw brandowany jednoplikowy, później cztero-plikowy + pit, niestety nic to nie dało. Czasami nawet jak tak za długo się resetował w kółko to zaczął piszczeć, musiałem mu wyciągnąć baterie, żeby przestał. W pewnym momencie pomyślałem co by się stało gdybym go schłodził w lodówce, no bo troszkę się grzał, powiem że nawet lekko to pomogło, bo nie wieszał się już na pierwszym logo, ale przechodził przez drugie aż do zielonego pola i ustawiał aktualizacje, niestety znowu to samo. Już straciłem nadzieję i nie mam już sił, dlatego ośmieliłem się napisać do Was i prosić o pomoc, choć wydaje mi się że zostaje mi tylko wymiana płyty, ale nie widzę tego, bo trzeba odklejać szybę żeby się tam dostać.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Podłącz pod ładowarkę i uruchom telefon. Przyczyną może być bateria.

    Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dmkm2

    Bateria raczej odpada,już tak robiłem, nic to nie dało. Poza tym przy wgrywaniu softu lub formatowaniu nic się z nim nie dzieje, dopiero gdy go uruchamiam. Wczoraj jak tak dłużej się restartował, to dochodził nawet do głównego menu, po czym obraz się zamroził i znowu to samo.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Arktik1

    Jeśli wgranie nowego softu nie pomogło to stawiam na uszkodzoną płytę główną.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Cześć Wszystkim,

    Proszę o pomoc, bo mój Galaxy S5 padł ofiarą bootloop'a. Na wstępie, mój Galaxy S5 SM-G900F to telefon z polskiej dystrybucji, z sieci Orange, bez SimLocka, bez root'a.

    Telefon tylko raz miał wgrywany przeze mnie soft XEO 5.1, jakieś 1,5 roku temu. Nigdy nie było żadnych problemów z telefonem, nigdy nie upadł, nigdy nie miał kontaktu z wodą - generalnie stan igła z zewnątrz. I teraz. Wczoraj jadąc autem korzystałem standardowo z google maps i mapa po jakimś czasie się wyłączyła, włączyłem ją ponownie i bez problemów dojechałem do domu. Po wyłączeniu gps'a, aplikacji google jeszcze kilka rozmów telefonicznych, przejrzenie kilku stron w necie i telefon odłożony na półkę. Po kolejnym wybudzeniu telefonu i przewinięciu stron pulpitu ekran się "zamroził" i nastąpił restart telefonu. Wprowadzony pin, załadowanie systemu i ponownie zamrożony ekran i restart i tak 4 razy.

    W końcu telefon wpadł w bootloopa - restart telefonu na etapie wyświeltlania napisu Samsung Galaxy S5 (na dole: powered by Android).

    Oczywiście przerobiłem wejście w Recovery, czyszczenie pamięci, i przywracanie ustawień fabrycznych (utraciłem trochę swoich danych niestety ;() - ciągle to samo. Nie zawsze można wejść w tryb recovery, czasem po dłuższym wyjęciu baterii i ponownym jej włożeniu można wejść w ten tryb.

    Można bez problemu wejść w tryb download i zainstalować soft - wgrywałem już jednoplikowy soft 6 i 4 plikowy - wszystko bez zmian - ciągle pętla Recovery Booting... albo zwyczajny reset na napisie Galaxy S5.

    Czasem zdarza się, że przy jakimś restarcie pojawi się zielony ludek (droid) i pasek postępu "installation system update", niestety pasek postępu dochodzi mniej więcej do 1/3, pojawia się napis "erase" i następuje restart.

    Telefon po podłączeniu do ładowania, ładuje się.

    I to tyle. czy to znaczy, że flagowy S5 skończył swój żywot, padła płyta główna ? czy macie jakiś pomysł na przywrócenie go do żywych ?

     

    z góry dzięki.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x