Skocz do zawartości
maciejka82

Kość pamięci, brak możliwości naprawy

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie mam problem z note 4 był już w autoryzowanym serwisie samsunga w Opolu nowa bateria i złącze baterii, oddany ponownie do innego i odpowiedź jest taka: po podłączeniu do kompa w ogóle go nie widać, prawdopodobnie siadła kość pamięci. Telefon z dnia na dzień się zawieszał, czarny ekran i nie szło go odblokować, zacinały sie apki, sam się wyłączył i pokazał mi się zielony robal android...może miał ktoś coś takiego i doradzi gdzie w Polsce może mi ktoś pomóc. Sama jestem zielona jak ten robal....potrafie tylko przywrócić ustawienia fabryczne co uczyniłam i niestety nic to nie dało.

20428374_714678308740024_944345817_n — kopia.jpg

20428374_714678308740024_944345817_n.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    SQBI

Ciężka sprawa. Kiedyś szukałem serwisu, który mógłby wymienić samą pamięć eMMC, jednak skończyło się na pogwarancyjnej wymianie płyty głównej, co I Tobie polecam zrobić. Generalnie nie ma innego wyjścia, jeśli telefon miałby być naprawiony. Można poza tym jedynie programowo przedłużyć jego agonię. Swoją płytę kupiłem nową na eBay za ułamek kwoty, jaką chcieli w Samsungu. Jeśli masz jeszcze gwarancję, wal do ich serwisu. Jeśli nie, pozostaje Ci poszukamie płyty głównej na własną rękę - tak będzie taniej. Szukaj wówczas płyty APQ8084.

Knox jak widzę nie jest nabity, a nie piszesz, czy okres gwarancji już minął.

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

nie wiem czy to jest sens czy nie lepiej sprzedac go na czesci i kupić jakiś inny telefon, sprawa do przedyskutowania. Dziękuje za odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    SQBI

Edytowałem jeszcze posta wyżej, poczytaj.

Płyta na eBay kosztowała mnie nieco ponad 500 zł, całkowicie nowa. Możesz to jeszcze rozważyć.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    darekz