Witam
Moja przygoda z play zaczęła się 08.01.2016r. Na początku wszystko było w najlepszym porządku, super oferta, wszystko unlimited, internet 10gb. No nic po prostu pisać, dzwonić, z internetu korzystać!!
Niestety swawola nie trwałą długo, ponieważ zaraz pojawiły się ogromne problemy z siecią, z którymi borykam się do dzisiaj. Przez półtora roku odkąd jestem w FIOLETOWEJ sieci, miałem dwa razy wymienioną kartę sim, zostały uruchomione jakieś dodatkowe anteny (bodajże Orange, której nigdy zasięgu nie złapałem), nawet oddawałem telefon do serwisu w celu weryfikacji czy aby nie jest to wina "hardwarowa" słuchawki.
Karty wymienione, anteny włączone, telefon powrócił z serwisu, a zasięg nadal oscyluje w granicach brak sieci, a jedna kreska.... Szczególny brak zasięgu jest zauważalny szczególnie w moim mieszkaniu, ale i w skrajnych rejonach miasta. A miasto do najmniejszych nie należy, bo liczy 50k ludności.
Do sedna, wybrałem tą sieć, ponieważ w roku 2016 nie było chyba lepiej reklamującego się operatora, który szczyci się zasięgiem 4 sieci, co było dla mnie ważną kwestią, żeby bez problemu mieć zasięg w każdym rejonie miasta. Operator z biegiem czasu dodatkowo ukrócił zasięg i już nie korzysta z anten wszystkich operatorów, dodatkowo internet LTE w roamingu sieci został zmniejszony do 1,5 Mb/s a operator poinformował o tym tylko przez internet.
Nie wychodząc na nerda, który tylko używa telefonu do korzystania z internetu, nie chwaląc się jestem druhem w jednym z OSP w moim rejonie, który nie zawsze słyszy syrenę będąc w domu, a często opierając się na połączeniach alarmujących na telefon. Inni Druhowie zrozumieją doskonale problem, a dla osób które nie do końca wiedzą o co chodzi wyjaśnienie. Dostając połączenie na telefon informujące że należy zbiec się do OSP należy się stawić najszybciej jak to tylko możliwe w swojej jednostce. Niestety nie mając zasięgu i nie otrzymując takiego połączenia jestem nie raz odcięty od tych połączeń, a to wszytko przez brak sieci w Kochanej sieci jaką jest PLAY.
Jeśli umowa kończy mi się z dniem 08.01.2018, to czy jest możliwość wcześniejszego wypowiedzenia umowy?
Ile dni przed końcem umowy mogę zmienić operatora, nie ponosząc żadnych dodatkowych opłat związanych z nałożeniem się rachunków?