Skocz do zawartości
bazur

Ekran w Z3. Pytania, problemy i wszystko inne. Temat zbiorczy

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam. 

     

    Pod wpływem nadmiernie nagrzanego urządzenia (przypuszczam że konkretnie bateria się nagrzala) pękła mi szybka w lewym górnym rogu i od góry przestała mi działać okolo 1/3 ekranu. Grałem w Mortal Kombat X ze sklepu Google Play. Co mam zrobić w tym wypadku? Telefon ma jeszcze 1,5 roku gwarancji. 

    dodana zawartość

    Ktoś pomoże? Nie wiem co mam robić w obecnej sytuacji.. 

    dodana zawartość

    Proszę o szybką pomoc. 

    Edytowane przez patrikos23
    Temat połączony z istniejącym o takiej samej tematyce. Proszę o więcej uwagi przy zakładaniu nowych wątków.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Piwakk

    Ok spróbuję w tygodniu i sprawdzę czy to coś pomoże :)

    A jak nie to serwis tak jak napisałeś.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    patrikos23
    2 godziny temu, Brezzco napisał:

    Witam. 

     

    Pod wpływem nadmiernie nagrzanego urządzenia (przypuszczam że konkretnie bateria się nagrzala) pękła mi szybka w lewym górnym rogu i od góry przestała mi działać okolo 1/3 ekranu. Grałem w Mortal Kombat X ze sklepu Google Play. Co mam zrobić w tym wypadku? Telefon ma jeszcze 1,5 roku gwarancji. 

    dodana zawartość

    Ktoś pomoże? Nie wiem co mam robić w obecnej sytuacji.. 

    dodana zawartość

    Proszę o szybką pomoc. 

     

     

    Jeśli to jest pojedyncze pęknięcie to ślij na gwarancję z dopiskiem, że pod wpływem temperatury popękał. Jeżeli natomiast masz pajączka to niestety czeka cię naprawa odpłatna

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

     

    Jest to tak jak napisałeś pojedyncze pęknięcie przy krawędzi ekranu w lewej górnej jego części. W efekcie "sparaliżowany" został ekran powierzchni około 30% od góry.

     

    W takim razie w jaki sposób mam zareklamować produkt? Przez stronę internetową (konto SONY), u operatora, czy bezpośrednio do serwisu? Chciałbym w jak najbardziej dokładny sposób opisać usterkę, żeby nie było niedomówień oraz odmowy ze strony producenta dotyczących naprawy.

     

    Jeszcze jedno pytanie - ile serwis ma czasu od otrzymania telefonu na ewentualną jego naprawę? Dobrze kojarzę, że jest to 14 dni roboczych? Chciałbym również otrzymać na czas naprawy telefon zastępczy, czy jest taka możliwość?

    Edytowane przez patrikos23
    Nie cytujemy posta poprzedzającego w całości - poprawione. Proszę o tym pamiętać.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    patrikos23

    Na stronie w-support zgłaszasz usterkę-jest tam dokładnie to opisane i tam również potem zamawiasz kuriera. 

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam kolejny problem z moją Xperią Z3 Dual, tym razem po raz czwarty jestem zmuszony wysłać telefon do serwisu - przebarwienie na ekranie ... Orientuje się ktoś czy jest możliwość wymiany telefonu na nowy lub zwrotu kosztów ? Co chwilę mam problem z soniakiem a jest to moje narzędzie pracy

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    patrikos23

    W zgłoszeniu naprawy możesz napisać, że to 4 raz i chcesz wymiany telefonu, a jak się ustosunkują to się okaże

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    adek89

    Przy 4 tej samej naprawie ( lub jak mają dobry dzień) mają dać nowy.

    Wysyłane z Compacta za pomocą Tapatalk 2

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    No spróbuję bo to już kpina.... Generalnie jak kupowałem ten telefon oczekiwałem w pierwszej kolejności solidności i stabilności. Okazuje się... Jak zawsze, gdyby nie wodoodporność przeszedłbym na xiaomi... Jednak z tego co widzę będę zmuszony wrócić do Samsunga ehh

    Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka


    dodana zawartość

    A jeszcze mam pytanko - czy jest szansa aby domagać się zwrotu kosztów za telefon? Po prostu nie chcę już nic od sony'ego - miałem kiedyś słuchawki nwz - w pewnym momencie zaczęły grać z różną głośnościa, odesłałem i decyzja zapadła taka że zwrócono mi pieniądze. Czy mam (mogę) jakoś zaakcentowac w zgłoszeniu że domagam się zwrotu kosztów?

    Jak mi odeślą nowy i tak zamierzam go wtedy od razu sprzedać

    Wysłane z mojego D6633 przy użyciu Tapatalka


    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    patrikos23

    @STRawny o pieniądzach możesz zapomnieć, jak już to inny telefon.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x