Skocz do zawartości
bazur

Ekran w Z3. Pytania, problemy i wszystko inne. Temat zbiorczy

    Rekomendowane odpowiedzi

    Był już temat poruszany i jest to wada ekranu, najprawdopodobniej od ładowania telefonu. Najlepiej zanieść do T-mobile i niech oni wysyłają na serwis. Będzie to trwało może z 1-2 dni dłużej, ale nie musisz się niczym przejmować. Możesz również zamówić kuriera i postępować wg schematu znajdującego się na stronie serwisu.

    https://www.w-support.pl/klienci-indywidualni/faq.html

    Edytowane przez matik3789

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie trwa jeden dwa dni dłużej, bo Pan/i z Tmobile odrazu zamawia kuriera. Kurier jest darmowy więc nie zależy im na jakiejś "zbiorowej" wysyłce

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dodatkowo wykupione ubezpieczenie, to na własną rękę nie opłaca się samemu cokolwiek robić

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    bani42

    Miałem tak w Z 2 - wymienili ekran na nowy , czas pobytu fona 3 dni 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie trwa jeden dwa dni dłużej, bo Pan/i z Tmobile odrazu zamawia kuriera. Kurier jest darmowy więc nie zależy im na jakiejś "zbiorowej" wysyłce

    Chyba że Pani z T-mobile zapomni wysłać co zdażyło się mi osobiscie, dzięki czemu telefon z serwisu dotarł do mnie o tydzień później, bo tyle leżał w sklepie ;-) . Dla tego polecam skorzystać z zamówienia kuriera osobiście na stronie W-Support

    Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzieki za odpowiedzi. Bylem dziś w Tmobile i mam przynieść telefon a oni sie tym zajmą. No wlasnie czytalem o pękających ekranach ale nie o takim przebarwieniu. Mowicie, że od ladowania a co ma ladowanie do tego ? ;)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Raczej nic, wada fabryczna wyświetlacza

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Telefon oddałem w Tmobile w poniedziałek. Zabrali tylko telefon, bez pudelka nie wiem w jaki sposob maja zamiar go wyslać. Po tym co czytalem na FB WSupport ze czas oczekiwania na naprawy Z3 jest nie 3 dni czy 14dni tylko miesiac a sam serwis pozostawia wiele do życzenia zaczynam sie bac.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @upKilka miesięcy temu poleciała do serwisu xperia z, ponieważ zaślepka od słuchawek słabo się trzymała. Smartfon wrócił naprawiony po tygodniu. Miesiąc temu w xperia z3 dual popsuł się dolny głośnik. Smartfon wrócił naprawiony po tygodniu. Tak więc nie ma tragedii z serwisem. 

    Edytowane przez Singularity
    nie cytuj posta ostatniego, [email protected]

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @@BlackX8

    Notatka od Moderatora: ''
    wykrzyk.png  posty przeniesiono do tematu zbiorczego o ekranie w Z3.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x