Skocz do zawartości
bazur

Ekran w Z3. Pytania, problemy i wszystko inne. Temat zbiorczy

    Rekomendowane odpowiedzi

    Ja również mam same pozytywne doświadczenia z tym serwisem. Oddałem zalana z3 to po tygodniu dostałem nową. Kuzyn oddawał z1 bo zaślepka nie trzymała to po tygodniu przysłali mu z nową zaślepka. Teraz wysyłał bo bateria trzymała mu bardzo krótko (przy 50% się wyłączał), to po tygodniu dostał telefon z nową baterią, ramką, ekranem i szkłem z tyłu. Więc tragedii nie ma :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ja wysłałem na niemiecki w suport z3 bo ekran samoczynnie pękł i bez problemu wymienili na nowy wyświetlacz i czekam teraz na paczkę zwrotną 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A tak z ciekawości po jakim czasie od odbioru telefonu od kuriera pojawiał się Wam w systemie w-support?? Bo wczoraj o 10 został odebrany a do dzisiejszego dnia nie wprowadzili go nawet do systemu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    w moim przypadku w niemczech dhl dostarczył 06.08 telefon i w ten sam dzien był już w systemie a 11 dopiero bylo info ze telefon w naprawie a 12 za naprawiony

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja oddalem telefon rano w Tmobile, wiec jak pojechal tego samego dnia to we wtorek był juz we Wrocławiu. Mamy czwartek a na stronie wsupport po IMEI wyskakuje tylko co pracownik tmobile wpisal jako usterke..

     

    Wykorzystalem okazje i podalem wiele uwag do tel. Mianowicie niestabilny zasieg (po wybudzeniu ekranu czesto zasieg jest w polowie), szum podczas rozmowy no i ta plama na wyswietlaczu..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja tez wysłałem na plamę na wyświetlaczu. Od wysłania minęło już 1,5 tyg. Nie maja części i wstrzymują naprawy :/

    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dzwonilem do Sony i ponoc jesli nie ruszy temat po 3 tygodniach to mozna od nich dzwonic.

    Ktos juz pisal wczesniej ze po okresie 3 tyg dostał nowke sztuke. W takim razie moze jesli nie maja czesci to wysylaja nowe.

     

    Swoja droga widze ze te Z3ki sa mocno awaryjne :/

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Na fanpage serwisu na FB widzę, że sporo komenatrzy dotyczy własnie Z3 i dlugiego czasu naprawy. Dodzownic sie tam nie idzie, oddajemy telefon i nawet nie wiadomo co z nim sie dzieje, czy jest naprawiany itd..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W serwisie każdego producenta są takie wałki.. Nie wiem tylko jak u Apple

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x