Witam forumowiczów.
Nie za bardzo orientuję się jakie zasady panują na forach bo na nich nie piszę 🙂 ale mam dziwny problem z samsungiem s5.
Kupiłem go rok temu na znanym portalu jako refabrykowany (tak to się chyba nazywa) . Przez ten okres nie było z nim żadnych problemów. Kilka dni temu zaczął przerywać połączenie wi-fi ale pomyślałem, że to wina dostawcy internetu.
Niestety wczoraj w godz wieczornych przestał widzieć karte SIM. Zrobiłem mu reset factory niestety na nie wiele się to zdało. Na chwilę obecną sytuacja wygląda tak:
Włączam tel, nie pokazuje się klawiatura do wpisywania PIN a u góry widnieje ikona przekreślonego kółka, wi-fi nie da się włączyć, ikona zmienia się na lekkozieloną i (...) nic.
Po sprawdzeniu kodem, IMEI wyskakuje null/null.
Po zablokowaniu telefonu jakby umarł, nie reaguje na żaden przycisk, muskanie, całowanie itp.
Po około 10 min ożywa. Pojawia się klawiatura, wpisuje PIN, "łapie" sieć a po sprawdzeniu IMEI jest taki jak powinien być i wszystko śmiga normalnie oprócz wi-fi. Sytuacja z "lekko" zieloną ikoną.
Po wyłączeniu i włączeniu sytuacja się powtarza.
Teraz pytanie czy można to naprawić w domowych warunkach? Teoretycznie powinienem mieć jeszcze gwarancje. Sprawdziłem aukcje i dawali 24 miesiące ale wiadomo różnie bywa.
Proszę szanownych forumowiczów o pomoc.
Pozdrawiam,
Koscielny.
Jeśli ta informacja się przyda to wyłączanie w trakcie braku SIM trwa bardzo długo, Swiecą się wszystkie klawisze. Natomiast po "załapaniu" wyłączanie odbywa się normalnie.