Skocz do zawartości
Darom

Samsung A5 2017 Problem z użytkowaniem Aplikacji Beep n`Go i pojawiający się komunikat o braku połączenia intnernetowego podczas logowania się lub rejestracji w aplikacji przez konto Google

    Rekomendowane odpowiedzi

    Darom

    Zainstalowałem sobie kiedyś aplikacje Beep n`Go i za każdym razem gdy wchodzę w logowanie i zalogowanie przez Google to pojawia się informacja "Brak połączenia Internetowego. Czy chcesz połączyć Teraz ?" - jak dam tak, to przekierowuje mnie do ustawień. Troche dziwne to, bo caly czas połączenie internetowe mam aktywne i strony www i pobieranie ze sklepu play dobrze mi działa. A tu takie dziwne coś się pojawia mi w tej aplikacji. Nie rozumiem tego. I nie mogę uruchomić tej aplikacji przez to, ze nie mogę się zalogować. Czy ktoś może mi pomoc ???

    Edytowane przez Camulos
    korekta postu, usunięto zbędny tekst

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @Darom Uspokój się, policz do 10-ciu i ochłoń, nie po raz pierwszy jesteś taki nerwowy na tym forum.

    12 godzin temu, Darom napisał:

    PO pierwsze, dlaczego niema tutaj widocznego wątku o telefonie Samsung A5 2017 ? - wiecznie jest problem ze znalezieniem tego. 2016 jest na wierzchu i widoczny a 2017 już nie !

    Niewidoczne wątki na forum? To nieprawdopodobne...

     

    Spoiler

    5986f7e8df4b6_Beztytuu.thumb.png.331fea57ebd8657ce0c040b65c71ba32.png

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Darom

    Czy ktoś może mi pomóc odnośnie tej aplikacji ? bo dziwne jest to dla mnie, żeby aplikacja Beep n`Go pokazywała mi brak połączenia internetowego kiedy wszystko działa i jest dobrze. Aplikacja, o której tu pisze służy do skanowania kodów kreskowych na towarach. Żeby móc to robić muszę być zalogowany. Jednak nie mam konta, więc muszę się zarejestrować.  Jednak nie mam jak, gdyż aplikacja pokazuje mi cały czas informacje o tym, że nie mam dostępu do intermetu. Zastanawiam się, czy ta aplikacja nie jest czasem walniętą i popsuta. Skoro wszystko mi działa, a ta aplikacja coś świruje to musi to być wina ewidentnie aplikacji. Czy ktoś może mi coś pomóc i doradzić ?

    Edytowane przez Darom

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @Darom Zdajesz sobie sprawę, że ta aplikacja przestała być wspierana ponad dwa miesiące temu, więc już nigdy się z nią nie połączysz?

    Oficjalny komunikat:

    Spoiler

    http://beepngo.com/

    "Today, we’re announcing that after seven years of helping our customers and users create true mobile wallet experiences, we will be discontinuing the Beep'nGo application as of May 15, 2017.

    Although current users may continue use of the Beep'nGo application until that date, we will no longer provide updates for the app. "

    [...]

    FAQ
    1. Will users continue to have access to Beep'nGo?
    Beep'nGo will be available until May 26, 2017.

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Darom

    No widzisz, nie wiedziałem tego. To skoro nie działa i nie jest wspierana to niech usuną tę aplikację ze sklepu. - Dzięki za informacje @radoslawik

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.