@EDIT: Problem rozwiązany, pomógł factory reset.
Mam problem z siecią Play.Tel z salonu Play z brandowanym systemem Pleya.
Problemem jest zanikające polaczenie z danymi mobilnymi 3g/LTE czy nawet H+. Obajawia sie to tym ze np przy pełnym zasiegu internet potrafi nagle sie zerwac i zeby go przywrocic to musze on/off tryb samolotowy. Dodatkowo gdy zerwie mi połączenie to nadal pokazuje ze zasięg jest w pełni ale już nikt sie nie dodzwoni ani nie przychodzą smsy. Natomiast gdy ja wykonam połączenie np *101*# to internet i zasięg wraca.
Procedura wygląda tak:
- Włączam dane mobilne
- Internet zazwyczaj mam w zasięgu Lte - rzadko 3g czy H, dziala przez 5-10 minut, czasem mniej.
- Zrywa połączenie, ale ikona połączenia Lte i zasięg wciąż jest. Przy ikonie Ltestrzałkajest tylko w góre.
- Aby odzyskać polaczenie z internet musze on/off tryb samolotowy.
Próbowałem ustawić APN z strony Play ( konfiguracja sms), przypisac je samemu, oraz ustawic je tak jak znalazłem na necie.
Nie robilem factory reset bo troszke mi szkoda wszytko potem od nowa ustawiac🙂ale jesli trzeba bedzie to moge zrobic.
Roaming ustawilem na "Wszystkie sieci"
G5 na androidzie 7.0 wersja oprogramowaniaV20G-260-06 (lipiec 2017) Brand Play,
Obecne ustawienia APN
Spoiler
Spoiler
Oraz drugie APN
Spoiler
Spoiler