andi14 @PiotrK37czy uporałeśsię z ; przypadłością ; restartu ? Wymieniłeś Motkę , czy w inny sposób rozwiązałeś problem?
andi14 PiotrK37 Nadałem kurierem wczoraj. Oczywiście kontaktowałem się ze sklepem wcześniej. Zastanawiam się nad zakupami w tym sklepie i jeżeli możnaprosić o odpowiedz czy sklep wypełnił należycie Twoje zgłoszenie?
PiotrK37 Niestety nie 🙁 Poprosiłem ich o wymianę na inny egzemplarz lub zwrot pieniędzy. Niestety wspomniałem też, że telefon zrestartował się 2 razy w ciągu 4 dni. W poniedziałek dowiedziałem się, że wysłali telefon do serwisu na sprawdzenie. No i teraz nie wiem jak to się skończy 🙁 Mowa o sklepie sferis, jakby ktoś nie śledził dyskusji od początku.
dzidexx Sferis jest sklepem internetowym. Czemu nie skorzystałeś z prawa do zwrotu/wymiany - 14 dni? @PiotrK37
PiotrK37 @up myślałem, że skorzystałem. Zresztą, dzisiaj dostałem maila, że "sprawa została rozpatrzona pozytywnie - poprzez wymianę". Czyli tak jak chciałem.