Skocz do zawartości
zimoh

Sony Xperia E5 czy Nokia 3?

Rekomendowane odpowiedzi

zimoh

Witam, porównuję sobie (Głównie na gsmarena) różne telefony i zastanawiam się nad tymi dwoma, które wymieniłem w temacie. Za Xperią przemawia głównie RAM (0,5GB to dużo?) no i marka (czy może macie inne wrażenie?). Sony ma za to lepszy aparat (nie znam się na tych przesłonach, jasnościach obiektywu itp. Widzę więcej megapikseli - znaczy lepszy :P), nooo i tyle. Nokiama jeszcze ciut pojemniejszy akumulator i to wszystko. Czy są jeszcze jakieś różnice, których nie dostrzegam? Co byście wybrali? Jak się domyślacie nie jestem jakimś ultra fanem samrtfonów, potrzebuję go do normalnego użytkowania - telefon, internet, fb, czasem jakieś zdjęcia.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dla ścisłości Sony ma 1,5GB ramu, a tak ogólnie przy porównaniu polecam obejrzeć recenzje telefonów które porównujemy, można się trochę dowiedzieć. O urządzeniu od osoby która korzystała z niego. A wracając do tematu to ja osobiście bym wybrał Sony.

Wysłane z mojego F3311 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    rybus85

Większość recenzji Nokii 3 mówi o tym samym. Że nikt z recenzentów nie poleci tego telefonu nawet wrogowi ;)

• Lubię to! 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Powiem tak - przy Androidzie 7 2GB RAMu to chyba minimum. Ja bym na twoim miejscu poszukał czegoś jeszcze, a nie ograniczał się do tych dwóch modeli. Z drugiej strony te 1.5 GB w Sonym to już w ogóle

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ogólnie do jakiej kwoty szukasz telefony i jakie są Twoje główne wymagania ?? to może coś się jeszcze innego doradzi i będziesz miał większy wybór :) 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
    clasik

Przejrzałem sobie specyfikację jednego i drugiego i wychodzi, że nokia wszystko ma ciut lepsze oprócz aparatu. To już jest kwestia wyboru, sam zdecyduj czy potrzebny Ci lepszy aparat czy wystarczy 8mp. A jak z cenami?