Przedwczoraj odebrałem telefon od kuriera - też miałem taką przypadłość: brak ładowania w trybie Dash i telefon niewidoczny przez komputer. Zanim założyłem ticket ponagrywałem zgodnie z pomocą forumowiczów odpowiednie filmiki (podłączanie oryginalnej ładowarki do do telefonu i brak Dash, podłączanie do komputera i brak jego widoczności, zmianę portów USB, zmianę trybu podłączenia (ładowanie, transfer oraz włączanie i wyłączanie debugowania). Nie sugerowałem awarii płyty głównej, po prostu napisałem o braku możliwości podłączenia do komputera i braku Dash Charge - po dwóch tygodniach korespondencji i odpowiadania na pytania typu czy próbowałem na innych kablach itp, support otworzył RMA i napisał o usterce portu USB. To było we wtorek po południu 20.12 - przysłali na maila etykiety do wydrukowania dla kuriera, a 21.12 koło południa był już kurier po odbiór telefonu. Telefon dotarł do serwisu w Czechach 22.12 (czyli piątek przed świętami) - w tym dniu została przeprowadzona diagnoza (uszkodzenie płyty głównej) i od razu został naprawiony. W środę (27.12) zaraz po świętach kurier dostarczył telefon do domu.
To dla potomnych: terminy - gdyby były pytania jak długo to trwa, opis jak się przygotować przed otwarciem zgłoszenia oraz dla wątpiących - ostateczną diagnozę i tak stawia serwis, do którego trafi telefon.
@Roy: port usb nie jest częścią ruchomą - jest przecież na stałe zamontowany na płycie głównej więc małe prawdopodobieństwo jego awarii. A jako część płyty głównej kwalifikuje całą płytę do wymiany.