Skocz do zawartości
alter5413

rozwiązany [Rozwiązany] Brak ładowania w trybie Dash Charge.

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam.

     

    Mam problem z telefonem, nie mam Dash ;/ tzn telefon nie ładuje się w trybie Dash. Złożyłem Ticket o naprawę na One plus bo podobno z tego co czytałem to płyta głowna do wymiany.  

    Już próbowałem wszystkiego. Właczałem wyłaczałem debugowanie , kupiłem nową orginalną ładowarkę z kablem z oneplus(140 zł z przesyłką szok!!) wgrałem czysty rom i firmware , całkowity format i nic. Ktoś ma pomysł?

    Edytowane przez Daniel.
    Korekta tekstu. Jeden temat, jedno zagadnienie. Doprecyzowanie nazwy tematu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Może to wina prądu zmień gniazdko.

    Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Roy

    @up 
    A co prąd z innego gniazdka jest gęściejszy ?

    @alter5413

    Skoro wyeliminowałeś ładowarkę zakupując drugą i jest to samo, resety i flashe nie pomagają to niestety, ale Twoje założenia co do

    uwalonego gniazda wydają się słuszne. Zostaje naprawa serwisowa.

    Edytowane przez Daniel.
    Nie cytujemy poprzedzającego postu w całości wystarczy @up bądź wspomnij opcją @ przy nicku.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Na razie serwis zadaje głupie pytania i wysnuwa idiotyczne teorie, tzn zmien gniazdko, wyłacz włacz telefon . A żeby lepiej zrozumieć problem nagraj nam wideo . Czy oni są tempi?? mam nagrać wideo jak podłacząm do PC tel. i wkładam ładowarkę do gniazdka... echhh no to nagrywam i czekam.

    Edytowane przez alter5413

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Roy

    Niestety takie śmieszne mają procedury. Poczekaj aż zaproponują Tobie zdalną sesję flashu systemu, bo i to może Cię czekać.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    dziamot

    Dziwne te zachowania serwisu, do wymiana pewnie taśma ze złączem usb typu c którą można kupić za 5$ a problemy robią jakby musieli telefon na nowy wymienić

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nagrałem filmik jak podłączam tel do gniazdka itd., wszystko łaopatologicznie na filmie pokazałem, no i wysłała mi dokumenty do wysyłki. Tel jedzie do Czeh , jutro ma być kurier . Trochę po cichu liczę że mi może na nowy wymienią ,ale jak naprawią tylko to też będzie dobrze:) 

     

    Co do taśmy i złącza usb myślę że jest ok. Telefon ładuje się ok nic nie przerywa ładowania, złacze nie jest uszkodzone mechanicznie, nic nie jest lużle. Myślę że chodzi  o płytę głowną bo tel nie ładuje się w technologii Dash , a po podłaczeniu do komp, PC go nie widzi, nie wyskakuje w tel żadne okno aby wybrać opcję połaczenia, natomiast wyskakuje napis wolne ładowanie . Na xda parę osób też miało identyczny problem. Niby nic strasznego bo można z tym żyć , ale brakuje mi tego szybkiego ładowania i podłaczenia do kompa.

     

    Edytowane przez alter5413

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Podbijam

     

    Dla potomnych. Jeśli telefon nie ładuje w technologii Dash i komputer nie widzi tela to znaczy, że macie uwalona płytę głowną. U mnie poszła do wymiany płyta , teraz czekam na kuriera bo już wysłany telefon. Jak narazie na plus obsługa ,zobaczymy w jakim stanie dojdzie telefon. 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Roy

    Sorrki ale ciekawi mnie jak to zdalnie zdiagnozowali, że to akurat Mobo a nie taśma Flex z portem USB ?

    co w takich przypadkach wydaje się bardziej prawdopodobne.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Dnia 29.08.2017 o 20:51, Roy napisał:

    Nie, nie zdalnie. na suporcie nic nie pomogli. Wystawili dokumenty do wysyłki telefonu w czwartek , w piatek zgłosił się do mnie kurirer , w poniedziałek telefon znalazł się w serwisie w Czechach , we wtorek po diagniozie serwisowej stwierdzili że płyta głowna. Wadliwa część została wymieniona, zmienił się nr IMEIi odrazu we wtorek wysłali telefon z powrotem . Dzisaj już jest u mnie i wszystko chodzi sprawnie i ok .  Z tego co czytałem parę osób na xda miało podobny problem z tym ładowaniem i z tym że komputer nie widzi tela. Całe szczęście nie musiałem za to płacić i była to naprawa gwarancyjna. Oczywiście telefon ma czystego stocka i zablokowany bootloader. 

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x