@Snajpiq
Telefon mam z Orange (od taty) i był z ich brandem, i na to wgrałem brand T-Mobile. Bez brandowanego softu twojego operatora nie będziesz mieć VoLTE i/lub VoWiFi.
Ta aplikacja do Wi-Fi Calling od Orange jest do kitu, testował ją mój tata na S5 i to się mija z celem. Zawsze musisz mieć aktywne powiadomienie, zamiast ikonki słuchawki z Wi-Fi zaraz obok ikony Wi-Fi, żebyś widział czy działa czy nie. Do tego jeszcze doszło drugie powiadomienie z systemu Android o aktywnym połączeniu VPN gdy Wi-Fi Calling było aktywne. Także panel powiadomień będziesz mieć zawsze zawalony 1-2 powiadomieniami.
Gdy masz natywne wsparcie jak w T-Mobile to takich rzeczy nie ma.
Orange opuściłem z dwóch powodów: bardzo słabe podejście do klienta, pochodzące pod wyzysk, oraz słaba oferta w porównaniu do Play i T-Mobile. A T-Mobile wybrałem ze względu na bardzo dobrą ofertę rodzinną (3x SIM), którą zmodyfikowali mi na 2x SIM + router 30 GB w tej samej cenie, plus dorzucili mi 4 miesiące za 1 zł te dwie karty SIM (za internet mobilny normalna cena od początku). Także idą bardzo na rękę dla klienta. Z przeniesieniem numeru nie było problemów, za wyjątkiem tego że Orange jeden z numerów (2 przenoszone z Orange) który był w abonamencie przeniósł od razu a nie tak jak my sobie tego zażyczyliśmy na wniosku - wraz z końcem umowy. Przez co musieliśmy zapłacić jakąś karę za zerwanie umowy przed czasem...