Skocz do zawartości
Linkyop

A5 (2017) | Dyskusja o VoLTE i VoWi-Fi

    Rekomendowane odpowiedzi

    Linkyop

    @jarmk

    Nie, nie musi mieć softu Orange. Może mieć to też na XEO.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Linkyop

    a coś bliżej na ten temat

     

     

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Linkyop

    a coś bliżej na ten temat

     

     
    Na xeo dziala zarowno volte jak i vowifi.

    Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Dnia 23.02.2018 o 20:19, wawer56 napisał:

    Na xeo dziala zarowno volte jak i vowifi.

     

    Potwierdzam, mam XEO, kupione właśnie w którymś Media, karty Orange i nju, i mam aktywne opcje:

    - VoWiFi - Telefon->Ustawienia->Połącz. przez sieć Wi-Fi,

    - VoLTE - Ustawienia->Połączenia->Sieci komórkowe->Połączenia VoLTE.

    Aby wszystko działało musiałem zadzwonić do operatora, by coś zaptaczyli. 

    Edytowane przez Harry_gda

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    feru

    Witam

    odczytując moje CSC mam  ROM.  Mam w skrótach w ikonach  Poł. przez WiFi.  dzisiaj chciałem sprawdzić kartę Orange która działa w Note8.  W A5 ikona nie reaguje, cały czas jest jakby aktywna-nieaktywna.  Czy jak wgram XEO  Vowifi ruszy ?  Telefon kupiony nowy, nie od operatora, pewnie sprowadzony. Po aktualizacji z marca A520FXXU4BRC1

    Edytowane przez feru

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Nie wiem czyje to ROM przy CSC, ale jak będzie tam XEO, to VoWiFi zapewne ruszy.  Tylko zadzwoń do Orange, by zaptaczyli usługę.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A ja  mam problem.po aktualizacji volte działa ale vowifi  już nie. Czy ma ktoś taki problem? 

    Soft oczywiście brandowany TPL.

    Wcześniej wszystko smigalo. W ustawieniach preferowane jest połączenie przez Wifi.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    sondejm

    A masz ustawiony ten przełącznik?

    Jakiej aktualizacji, z połowy lipca?

     

    6aa13fa02517883daba01654ddf6cc9e.jpg&key=e53898b85eb861b207c5f63a34707181d852359bbff7e30ad072ce4af11df732

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Tak, wszystko mam włączone. Fakt że mam a5 2017 (a520f) to może to trochę zły temat. Pogrzebalem w necie i ktoś miał taki sam problem w kwietniu a oficjalna odpowiedz T-mobile to to że jest problem po ich stronie. Pisałem do nich zobaczymy co powiedzą.

    Screenshot_20180810-092248_Software update.jpg

    dodana zawartość

    A tak wogole kto A kto tu ma tel w T-mobile może potwierdzić że na ta chwilę VoWifi mu działa? 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    pool80

    Ja mam ten sam telefon, z tą samą najnowszą aktualizacją. Aktywowałem usługi w punkcie przy okazji, teraz jak wklepuję sms specjalny do włączenia usługi Vowifi, pisze, że jest już aktywowana.

    W telefonie wszystko ustawione jak w screenie powyżej.

    Mam Volte nie mam vowifi.

    Jeszcze poczytam, jak poprawnie z tego korzystać, bo chyba wystarczy dać tryb samolotowy i być połączony z wifi. (To za granicą, żeby nie złapał roaming.)

    Na forum play, ktoś pisał, że problem leżał po stronie dostawcy netu. "Poblokowane porty".

    EDIT:

    Nagle samo z siebie się pojawiło. Ikona wifi przy logo operatora na belce, i ikona słuchawki z ikonką wifi. Może operator włączył, bo w sumie przedwczoraj byłem u niego to aktywować.

     

    Edytowane przez pool80

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x