Skocz do zawartości
Linkyop

A5 (2017) | Dyskusja o VoLTE i VoWi-Fi

    Rekomendowane odpowiedzi

    mmadej

    Niestety, Orange wciąż nie uporało się z awarią VoLTE trwającą od czwartku: wczoraj uruchomili VoWiFi, jednak VoLTE nie działa w tym momencie na żadnym telefonie - zły moment na testy.
    Połączenie VoLTE w Orange można rozpoznać po ikonie sieci: nie zmienia się z LTE na H+/3G/2G. W T-Mobile pojawia się specjalna ikona VoLTE.
    Ikona HD też jest związana z CSC: na sofcie OPV działa zgodnie z używanym kodekiem - jeśli rozmowa jest w AMR-WB, to się wyświetla. Niestety w XEO i chyba też w TPL ikona ma znaczenie w stylu "amerykańskim": na tamtym rynku HDVoice jest po prostu synonimem VoLTE, nie znają pojęcia HD w 3G/2G.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Snajpiq

    Fajnie, że A5 2017 na XEO z Nougatem wspiera Wi-Fi Calling w Orange gdyż na oficjalnym wykazie operatora brak tego modelu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mmadej

    Można śmiało założyć, że wszystkie nowe Samsungi z oprogramowaniem XEO będą wspierać wszystkie polskie sieci w aspekcie VoLTE/VoWiFi. Tak jest z J3, J5, J7 w wersji 2017: operator też o nich nie wspomina na stronie, a telefony od momentu premiery wspierają te usługi.

    • Lubię to! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @mmadej

     

    Czy jest jakiś sposób, by poznać, że aktualne połączenie realizowane jest przy udziale HDV? I skąd będzie wiadomo, że ze strony Orange VoLTE działa OK, by zacząć się męczyć z problemami po stronie telefonu?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    mmadej

    Co do Orange: trzeba poczekać aż uruchomią platformę z powrotem, ale to już trochę żenujące że od tygodnia funkcjonalność jest po prostu wyłączona.
    HD voice: nie wiem jak w A5, w S7 można to zobaczyć w menu serwisowym: po nawiązaniu połączenia i wpisaniu w dialpadzie kodu *#0011# wyświetla się informacja o kodeku głosowym: WB_AMR to HD voice.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    A wiecie może czy mając soft Orange 7.0 i kartę Play Wifi Calling będzie działać ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Linkyop

    @Adasiek740

    Nie. Musisz mieć albo XEO, albo soft Play.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam a5 bez branda (XEO). Podeslie ktos 7.0 plusa, żebym mógł mieć VoLTE i VoWi-Fi?

    Edytowane przez Maniek.k

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Pobrałem już 7.0 Play i tak właśnie się zastanawiam czy jak wgram brand Play odinem zadziała mi to bo teraz mam podświetlone Wifi Calling ale przechodząc w tryb samolotowy dzwonić nie mogę. Wolałbym wgrać XEO co prawda bez tego całego syfu ale CSC się nie ustawi jak trzeba więc odpada :/

    Edytowane przez Adasiek740

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Linkyop

    @Maniek.k

    Ludzie, soft XEO 7.0 obsługuje VoLTE i VoWi-Fi w każdej sieci.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.