Skocz do zawartości

Wykryliśmy, że używasz AdBlocka  :emo_im_sad:

Proszę, dodaj nas do wyjątków:) Wyświetlamy jedynie ładne, idealnie dopasowane reklamy - żadnych wyskakujących okienek czy wideo! Reklamy to jedyne źródło utrzymania naszej społeczności.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się jak to zrobić. Dziękujemy!

piotrzet23

Sony Xperia XZ1- Dyskusja na luzie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Wczoraj na konferencji Sony zaprezentował nowy model flagowca. Pierwszy telefon z androidem Oreo, który nie jest od Google i za pewne w sklepach też będzie jako pierwszy. 

    Specyfikacja wygląda następująco: 

    SoC Snapdragon 835,

    4 GB RAM,

    64 GB ROM + slot SD,

    5,2″ FullHD HDR,

    19 MP MotionEye,

    13 MP (selfie)

    2700 mAh,

    metalowa obudowa,

    Android 8.0.

    Cena 2999 W tej kwocie będzie można nabyć urządzenie w przedsprzedaży wraz ze słuchawkami Sony WH800 lub Sony WH900.kolory. Flagowiec będzie możliwy do zamówienia w wariantach: Klasyczna Czerń, Gorące Srebro, Księżycowy Błękit i Wenusjański Róż. Dostępność od 22.09 sklepy i sieć T-Mobile. Co o nim sądzicie? 

    Edytowane przez piotrzet23

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Raf11

    Coz czego mozna bylo sie spodziewac skoro Premium nakreslilo kierunek Sony lotnisko ? musialo zostac miejmy nadzieje ze sie opamietaja i nastepna generacja pozytywnie zaskoczy bo zostana im tylko najwierniejsi klienci reszta pojdzie do konkurencji w ktorej widac powiew swiezosci, Sony niestety dizajnem stoi w miejscu (chodz minimalnie mogli zmniejszyc te ramy juz by tak nie kulo w oczy ?) reszta jest jak najbardziej OK (a szczegolnie nakladka Sony ktora w z3 i z5 bardzo dobrze wspominam ?) przy tych,, bebechach'' musi byc tylko lepiej ?

    Sony obudz sie !!!

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @Raf11

    Szczerze to znam sporo osób którym te ramki się podobają. Po za tym Apple od kilku generacji je ma i nie sądzę żeby zmniejszyli je. Wygląd może się nie zmienia ale trzymają się niego tak jakby chociaż wspomniane Apple 

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    larm82

    Wreszcie.Cały telefon to aluminium,a nie palcujące się szkło jak w premium,lub poliwęglowe ramki w XZ.No i wreszcie Sony odchudziło najnowszego flagowca 7.4 mm vs 8.1 w zwykłej XZ.Widać wracają do korzeni Z3,Z3+ czy nawet Z5.Ja najwięksżą wage przywiązuje do designu oraz materiałów z jakich wykonany jest smartfon.I te kryteria spełnia właśnie XZ1.No i wreszcie (podobno) te głośniki stereo mają być głośniejsze od poprzednich flagowych Xperi Jeśli to prawda ,to dla mnie telefon bomba,prawie bez wad.Żeby jeszcze była optyczna stabilazacja obrazu,oraz jaśniejszy obiektyw aparatu (cały czas mamy światło 2.0) to telefon marzenie.Oczywiście dla fana tej marki.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    serim

    Ramki są dla mnie ok mam grube palce i mogę wygodnie położyć palce na ramkach

    Z3compact + tapatalk wi aj pi beta + fleksy= ten post

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Raf11

    @serim Na dl. Xzetka nam urosla 2mm (od poprzedniego modelu) a ekran nadal 5,2 ? postep jak tralala wiekszosc prod. redukuje ramki a tu soniak w druga strone ? moze niech zrobia jak ps. vita bedzie sie super trzymalo (tylko to nie jest gamepad a tel.!) 

    Nic trzeba czekac na xz2 ? moze cos ruszy... a szkoda bo ich nakladka mi super pasuje ?

    Edytowane przez Lysolus
    Nie cytujemy w całości posta poprzedzającego. Wystarczy użyć przycisku @ przy nicku lub napisać @up.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    serim

    Strasznie dużo tylko że głównie konsumuje treści w poziomie więc trzymając go za " pasy startowe" nie zakrywam konsumowane i treści

    Z3compact + tapatalk wi aj pi beta + fleksy= ten post

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @serim

    Dokładnie S8 fajnie wygląda ale nie ma tak wygodnego trzymania w poziomie jak XZ1. Ramki mogłyby być mniejsze ale na pewno nie takie jak w S8

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Telefon zamówiłem w przedsprzedaży w rtv-eurg-agd, podzielę się wrażeniami jak tylko otrzymam.

     

    Mnie jednak urzekło to że telefon ma aluminum na pleckach. S8 - szkło, U11 - szkło, G6 - szkło, xz premium - szkło. Jak czytam posty ludzi, którym telefon upadł z 50cm na dywan i popękał to zdecydowanie wolę postawić na aluminum. To za duże kwoty żeby w takiej sytuacji tracić dodatkową kasę na wymianę.

     

    No i słuchawki przy zamówieniu w przedsprzedaży. Grubość ramek zupełnie mi nie przeszkadza, nigdy na to nie patrzyłem. Najbardziej obawiam się baterii 2700 mAh, tym bardziej że zamierzam korzystać z dual sim. Ale czas pokaże..

    Edytowane przez KrzakalD

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Blest

    Czy to prawda, że wycieli funkcję wybudzania telefonu poprzez podwójne dotknięcie ekranu?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    ×