Skocz do zawartości
marekkkkk

Z dnia na dzień przestały działać wszystkie sensory

    Rekomendowane odpowiedzi

    Mam dziwny problem.

    Z dnia na dzień przestały działać wszystkie sensory (akcelerometr - obracanie ekranu, barometr, światło).

    Zrobiłem już hard reset. Oraz sprawdzałem sensory kodem *#0*#

    Czy miał ktoś podobny problem i jak go samodzielnie rozwiązać jeśli jest on powiązany z softem ?

    Nie wydaje mi się, aby wszystkie sensory nagle padły po stronie sprzętu.

    Za wszelką pomoc dziękuję.

    Edytowane przez camdell
    Tytuł został zmodyfikowany

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Hej. Ja mam zupełnie to samo. Autorotacja zdechla. Przywrocilem ustawienia fabryczne i zaczelo dzialac przez jakies 30min. Pozniej znowu zdechlo na amen. Wedlug mnie to celowe działania samsunga. Czy ktos zna rozwiazanie tego problemu? Po każdym włączeniu przez chwile działa,  wiec musi to być jakis plik systemowy. Pozdrawiam 

    Edytowane przez Kondziozeus
    Update

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Przy takich problemach zalecana jest reinstalacja systemu. Jesli nie jest to sprawa hardware powinno pomóc.

    Jak macie cutom recovery możecie zrobic full wipe i wgrac na nowo jakis custom rom. 

    Najlepiej jednak wgrać trzy plikowca za pomocą ODIN.

    • Piwko! 1

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Reinstalacje systemu zrobiłem - co prawda z jednego pliku przez ODIN'a (soft pobrany z samsung mobile)

    Czy ktoś z forumowiczów miał podobny problem i go rozwiązał? Jeśli tak - to jak ?

    Z góry dziękuję za pomoc. Czy warto ewentualnie rozebrać smartfon aby zobaczyć co jest w środku - jeśli tak - na co zwrócić uwagę ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Rozebrac możesz ale nie wiele zdzialasz na OKO..

    Czujniki nie dzialaja w aplikacji??

    https://play.google.com/store/apps/details?id=org.vndnguyen.phoneinfo

     

    Ew. sprawdź w menu serwisowym:

    kod *#0*#

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    @up

    Gdzieś wyczytałem, że przyczyną takiego stanu rzeczy może być zawilgocenie urządzenia, więc po rozebraniu będę mógł stwierdzić czy to to.

    Oczywiście czujniki nie działają w aplikacji, a kod serwisowy (o którym pisałem również na początku), wskazuje że żaden z czujników nie działa, oprócz linii papilarnych.

    Inne pomysły ?

    Edytowane przez zabka35i
    Nie cytujemy postów pod którymi piszemy odpowiedź. Używamy opcji Wspomnij ewentualnie dodajemy @up

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x