Skocz do zawartości
Linkyop

A5 (2017) | Dyskusja na temat Android'a 8.0 Oreo

    Rekomendowane odpowiedzi

    topiq

    Brandy są sporo zacofane. XEO chyba jakoś ostatnio dostały wsparcie dla VoLTE. Play wydaje co 2-3 aktualizacje XEO. Ostatni z listopada jest z poprawkami bezpieczeństwa z października. Jest szansa, że następna aktualizacja od Play wprowadzi również VoLTE, co jest kuriozalne. Żeby XEO szybciej wprowadzało wsparcie dla usługi niż sieć w której usługa działa.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    loki997

    Jestem w play, telefon bez brandu kupiony w sklepie i nie mam tego voLTE.


    Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    Jestem w play, telefon bez brandu kupiony w sklepie i nie mam tego voLTE.


    Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka


    u mnie się pojawiło po aktualizacji,
    sprawdź jeszcze w ustawieniach połączenia->sieci komórkowe e7c0b62d28fb1ae69301c41dde819377.jpg

    Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

    dodana zawartość

    Jestem w play, telefon bez brandu kupiony w sklepie i nie mam tego voLTE.


    Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka


    u mnie się pojawiło po aktualizacji,
    sprawdź jeszcze w ustawieniach połączenia->sieci komórkowe e7c0b62d28fb1ae69301c41dde819377.jpg

    Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    loki997

    No i jest jednak i to uruchomione jak sprawdzałem teraz ale nie jest widoczne na pasku u góry ekranu jak tam co niektórzy pokazywali.736e9fa99194a66a9af622feb069f813.jpg

    Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    No i jest jednak i to uruchomione jak sprawdzałem teraz ale nie jest widoczne na pasku u góry ekranu jak tam co niektórzy pokazywali.736e9fa99194a66a9af622feb069f813.jpg&key=7331068e92c8383c91173b136c30101b445a6f8290f3fddd57ae81ab6cf21687

    Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka


    może restart telefonu pomoże albo inny motyw

    Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    loki997

    Restart robie raz lub dwa razy w tygodniu. Aktualizacja byla w zeszlym tygodniu czy nawet lepiej wiec juz kilka razy robilem.
    Motyw narazie mi pasuje a na ikonce mi specjalnie nie zależy.
    Jak odchaczone w ustawieniach to pewnie działa; )

    Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    topiq

    Podczas rozmowy powinno pokazywać znaczek HD, przynajmniej tam mam w S8. Może nie jesteś w zasięgu LTE? Brandowany żony nadal czeka na aktualizację ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    buba77

    Jest nowa aktualizacja dla XEO z poprawkami zabezpieczeń na 1 grudnia :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Mam taki problem,może ktoś spotkał się z nim na swoim telefonie.mianowicie po naładowaniu telefonu zauważyłem , że maleje mi ilość pamięci wewnętrznej telefonu.Dzieje się to bez względu czy ładuje telefon z sieci czy przez USB.Średnio po naładowaniu telefonu do 100% ubywa mi pamięci tak ok.20-30MB.Użyłem programu do czyszczenia pozostałości cache ale nie dało to żadnego rezultatu.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach
    loki997

    Do dokładnego czyszczenia telefonu polecam Sd maid w wersji pro dosrepny w sklepie, naprawde wiele potrafi znaleźć i usunąć, może to coś pomoże bo w sumie to pierwszy raz sie z tym spotkałem by znikała pamięć po naładowaniu telefonu.

    Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x