Tofik1993
@BlueBlazerZa technologie się płaci, w opakowaniu dome glass dostajesz 2x klej specjalną ramkę do zakładania szkła, oraz lampę UV. Dlaczego mercedes kosztuje 300 tys a tipo 50k przeciez koszt produkcji jest podobny?
Grubo się mylisz przyjacielu.
Żyjemy czasach, gdy nie liczy się fizyczna jakość / wartość produktu, tylko to... ile skłonny jest zapłacić za to klient.
Słyszałeś o "efekcie prestiżowym"?
Zrób koszulkę u NIKE albo innego ADIDASA.
Zametkuj ją, jakimś gównem (albo nawet i oryginalną metką!) i wystaw TESCO do koszy za 9,99 zł.
Rzuci się plebs! Ale żaden rasowy nowobogacki kupujący wyłącznie w salonie ADI w Londynie nie sięgnie po ten produkt! Bo gorszy?
Nie. Bo "nie dla niego" ten badziew.
Przemetkuj, daj 199$ i wsadź na manekina na salonie ADI.
Będzie schodził, jak złoto. Warty tego? Nie.
Bo dziś bardzo często sprzedaje się nie produkt, a... satysfakcję klienta.
Klient VIP czuje się klientem VIP bardzo często nie dlatego, że dostaje coś wyjątkowego, tylko że wyjątkowo za to płaci i wyjątkowo... nielicznych na to stać.
I to jest dziś CENA produktu VIP.
Połechtanie ego, tego, kogo na to stać.
Można by wystawić te koszulki z 9,99 zł do tesko i sprzedawać tego tony (i zarabiać tyle samo, co na 100 mniejszej sprzedaży szt. za 199$), tylko... cały świat chodziłby wADI czy innymPierre Cardinie a... co z marką?
Na psy.
Zatem - dziś - jest naprawdę niewiele produktów wartych swej ceny.
Są tylko marki, produkty i ceny - które klient zechce zaakceptować i sięgnąć po nie.
Nie myl marki z jakością 😉