Witam,
Zachęcona przez ciekawą ofertą telemarketeki z T- mobile zgodziłam się na umowe internetową na 36 miesięcy z sprzętem ( tablet + telefon ) zamówiłam ofertę która miała zostać dostarczona przez kuriera DHL .
W dniu dzisiejszym odebrałam przesyłkę , podpisałam umowę , ale Pan z DHL uspokoił mnie że wrazie czego jest 14 dni na odstąpienie od umowy więc odebrałam przesyłkę i podpisałam umowę ale nie otwarłam niestety sprzętu przy kurierze...
Po przejżeniu na spokojnie umowy w domu , odpakowałam sprzęt... niestety okazało się że mimo że na paczce nie było śladów uszkodzenia to szybka tabletu w lewym dolnym rogu jest dośc poważnie stłuczona( ryse widać na połowie ekranu ) .
Zadzwoniłam więc do Pani z którą zawiązałam umowę co w takiej sytułacji...
Pani nie miała jeszcze takiej sytułacji skonsultowała więc tą sprawe i powiedziała by dzwonić do kuriera... że gwaracja nie obejmuję stuczeń mechanicznych, tylko awarie systemowe...
Stwierdziła że to po stronie firmy kurierskiej...
Zadzwoniłam wiec do kuriera , nie robił problemów wrócił spisał ze mną protokół , powiedziałam że w sumie sprzęt powinnien być sprawdzony wiec kurier napisał w protokole ze otwarłam go przy nim....
Ma się ze mną kontaktować DHL...
Ale co z tą sprawą? Raczej nie zwrócą mi ani pięniedzy ani tableta...
A co gdy bym teraz chciała wycofać się z umowy.. T mobile nie przyjmie uszkodzonego sprzętu...
Kurier zabrał dokumenty protokół umowe ma mi jutro oryginały przywieść , radził by wysłać je również do T- mobile ale oni twierdzą że nie ponoszą za to odpowiedzialności...
Proszę o pomoc nie wiem co robić z ta sprawą ...
Trzy lata umowy i stuczony tablet od pierwszego dnia...