Skocz do zawartości
Amy0610

Umowa telefoniczna z T-mobile a uszkodzony sprzęt

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam,
    Zachęcona przez ciekawą ofertą telemarketeki z T- mobile zgodziłam się na umowe internetową na 36 miesięcy z sprzętem ( tablet + telefon ) zamówiłam ofertę która miała zostać dostarczona przez kuriera DHL .
    W dniu dzisiejszym odebrałam przesyłkę , podpisałam umowę , ale Pan z DHL uspokoił mnie że wrazie czego jest 14 dni na odstąpienie od umowy więc odebrałam przesyłkę i podpisałam umowę ale nie otwarłam niestety sprzętu przy kurierze...
    Po przejżeniu na spokojnie umowy w domu , odpakowałam sprzęt... niestety okazało się że mimo że na paczce nie było śladów uszkodzenia to szybka tabletu w lewym dolnym rogu jest dośc poważnie stłuczona( ryse widać na połowie ekranu ) . 
    Zadzwoniłam więc do Pani z którą zawiązałam umowę co w takiej sytułacji...
    Pani nie miała jeszcze takiej sytułacji skonsultowała więc tą sprawe i powiedziała by dzwonić do kuriera... że gwaracja nie obejmuję stuczeń mechanicznych, tylko awarie systemowe...
    Stwierdziła że to po stronie firmy kurierskiej...
    Zadzwoniłam wiec do kuriera , nie robił problemów wrócił spisał ze mną protokół , powiedziałam że w sumie sprzęt powinnien być sprawdzony wiec kurier napisał w protokole ze otwarłam go przy nim....
    Ma się ze mną kontaktować DHL... 
    Ale co z tą sprawą? Raczej nie zwrócą mi ani pięniedzy ani tableta...
    A co gdy bym teraz chciała wycofać się z umowy.. T mobile nie przyjmie uszkodzonego sprzętu...
    Kurier zabrał dokumenty protokół umowe ma mi jutro oryginały przywieść , radził by wysłać je również do T- mobile ale oni twierdzą że nie ponoszą za to odpowiedzialności...
    Proszę o pomoc nie wiem co robić z ta sprawą ...
    Trzy lata umowy i stuczony tablet od pierwszego dnia...
    Amy0610 jest off-line Raportuj zły post  

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Dlatego paczki sprawdza się przy kurierze. Jeśli spisałaś protokół to powinno to objąć ubezpieczenie. Wina jest ewidentnie po stronie DHL. Musisz czekać. Zwrócić nie możesz bo ciebie obciążą

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    x