domngo
Powiem tak ... zaczynałem od S2 i tak stopniowo zmieniałem tel. Samsung liczy sobie coraz więcej pieniędzy za swoje produkty , niestety nie idzie to z ich jakością . Na szczęście kupiłem tel. kiedy samsung mam promocję 3 rok gratis i ubezpieczenie wyświetlacza , czyli wiedzą ze coś jest nie tak z tym telefon. Będę walczył i reklamował do skutku , w końcu zapłaciliśmy niemałe pieniądze za swoje telefony.
Miałem wszystkie Galaxy S, z wyjątkiem 3 i mam odmienne wrażenia. Każda nowa generacja była lepiej wykonana od poprzedniej. Nie była to może jakaś przepaść (bezpośrednio między poszczególnymi generacjami), ale już jak się porówna np. S2 z S7 to przepaść jest.
Żaden producent przy zdrowych zmysłach nie da dłuższej gwarancji niż wymagana prawem, o ile nie jest przekonany, że produkt jest dobrze wykonany i odsetek użytkowników korzystających z gwarancji będzie znikomy.
Przedłużanie gwarancji naprodukt, o którym widzą że jest wadliwybyło by strzałem we własne kolano z biznesowego punktu widzenia.