Probowales wyczyscic dane tej aplikacji?
Ja nie mam mozliwosci przeniesienia na karte SD, nie jest w ogole podswietlona ta opcja.
Probowales jeszcze raz odinstalowac i zainstalowac na nowo?
Masz moze nieusunietego F-secure, moze on blokuje?
Tak, usuwałem wielokrotnie cache aplikacji, podobnie jak reinstalację starszej i aktualnej wersji. Bez skutku.
Co do SD, to dość dziwnie bo ja mam możliwość przeniesienia albo do telefonu albo na sd ale w żadnym wypadku nie chce działać.
Wprawdzie mam zainstalowane F-secure ale nie wydaje mi sie, aby to blokowało mi TeamViewer. Choćby dlatego, że inne aplikacje takie jak iDisplay, Remote Deskop itp. działają bezproblemowo. Ale jeśli znajdą się inne osoby, którym program zadziałał a nie mieli F-secure, to rzeczywiście warto usunąć aplikację.
Ogólnie to wszystko jest w ramach zaspokojenia własnej ciekawości. 🙂