Mihau587 Witam, Mam problem z połączeniem telefonicznym, podczas rozmowy słyszę wszystkich świetnie ale wszyscy narzekają na jakość rozmowy ze mną. Mój głoś jest przerywany a jak ktoś już coś usłyszy to mówi, że słychać mnie jak w jaskini albo na głośnym i słabo 🙁 Galaxy s8 rom stockowy bez brandu Proszę o pomoc...
GONU Może masz jakieś etui na telefonie? Jeśli nie, to coś z mikrofonem. Sprawdź też czy masz włączone VoLTE:wchodzimy w ustawienia - sieci komórkowe - Połączenia VoLTE (spróbuj wyłączyć) Możesz spróbować przywrócić tel do ustawień fabrycznych.
Mihau587 Raczej z etui nie ma problemu. Żółte też wyłączone. Może wrócić do domu z bratem plusa ? Wie ktoś gdzie pobrać?
Arkadiush Moim zdaniem jest to problem z mikrofonem Twoim ja na Twoim miejscu oddał bym go na serwis i zobaczył co stwierdzą
tolanta Dziękuję za podpowiedź . Najgorsze jest to że kupiłam używany telefon i pierw debranding , zgranie moich śmieci i dopiero to wyszło . Nie wiem czy przed moimi zabiegami było ok a normalne że jak zadzwonię do byłego właściciela to powie że było ok . No nić zostaje serwis . Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
kaperlos Witam wszystkich! Problem polega na tym, że podczas normalnych, sieciowych połączeń żeby druga osoba usłyszała co mówię muszę naprawdę głośno krzyczeć, lecz przełączając na głośnik słychać mnie bardzo dobrze, nawet jeśli telefon trzymam dosyć daleko od twarzy. W czym może być problem?
aree_W Witam tak jak w temacie. Jeśli dzwonię do kogoś to w głośniku słychać jakieś dziwne szumy jakby wiatr wialw mikrofon. Osoba odbierająca połączenie nie słyszy nic poza szumami, nie słyszy wcale mojego głosu. Na dyktafonie normalnie bez zakłóceń słychać co mówię. Wcześniej nawet w dyktafonie były te szumy ale po przywróceniu ustawień fabrycznych przez jeden dzień było ok i w dyktafonie a nawet jeśli do kogoś dzwoniłem. Dzisiaj znowu szum lecz tylko podczas połączenia.. co może być przyczyną? Coś z firmware czy hardware. Może miał ktoś taki przypadek.
Fairblue Jedynie co możesz na własną rękę zrobić to: zmienić kartę dom, wgrać oprogramowanie od nowa zupełnie - jeśli problem występuje to wysyłać na serwis bo sam niewiele więcej zrobisz Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
aree_W Zmienić kartę dom? Nie rozumiem o co chodzi. Najdziwniejsze jest to że po przywróceniu ustawień fabrycznych jest ok.. gdy telefon zaktualizuje aplikacje to coś się psuje. Wie ktoś gdzie w androidzie 8.0 na s8 znaleźć opcję wyłączenia redukcji szumow? Gdy nagrywam przez mikro dźwięk jest czysty bez zakłóceń. Problem występuje podczas połączeń